Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.

Horizon Quantum A

Horizon Quantum A

Høy-
Lav-
Omsetning-
Høy-
Lav-
Omsetning-
2026 Q1-rapport
49 dager siden

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
4. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
5. mai
2025 Q4-rapport
14. apr.

Kunder besøkte også

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 12 t siden
    ·
    Solgte litt på 34.. kjøper igjen hvis den faller 🫡
    for 9 t siden
    ·
    bra. jeg solgte alt på 17 og 24🤣
  • for 3 døgn siden
    ·
    Ved topprisen på 36$ var P/B-tallet over 500. Så det er 500x overpriset sammenlignet med selskapets "reelle" størrelse 🤣🤣🤣
  • 18. juni
    ·
    Hvorfor faller den så raskt 🫣
  • 18. juni
    ·
    for vilt wow. solgte 18 og 24 kan ikke se på 34$... 🤣
    18. juni
    ·
    Den falt på ettermarkedet, litt synd, men er fortsatt 👍
  • 18. juni
    ·
    Interessant å se hvordan markedet begynner å prise Horizon Quantum annerledes enn for bare noen uker siden. Kursbevegelsen virker ikke lenger kun drevet av spekulasjon, men også av økende oppmerksomhet rundt kvanteprogramvare som et selvstendig investeringsområde. Personlig ser jeg et betydelig langsiktig potensial her. Det som skiller Horizon ut for meg, er deres fokus på programvarelaget, som potensielt kan bli en avgjørende del av den fremtidige kvanteinfrastrukturen. Ledelsen og utviklingsteamet virker sterke, og selskapet ser ut til å være lenger fremme enn mange investorer kanskje er klar over. Hvis de fortsetter å eksekvere på sin strategi og kvantemarkedet utvikler seg som forventet, vil jeg ikke bli overrasket over å se aksjen handle over 100 USD innen de neste 6-12 månedene. Jeg kjøper løpende opp.
    18. juni
    ·
    Jeg tror personlig at mange fortsatt ser Horizon som en rask gevinst, men mitt syn er litt annerledes. Jeg har kjøpt for å holde på lengre sikt. For meg handler casen ikke om hvilken kvantum-maskinvare som vinner. Jeg ser Horizon som et programvare-play. Når det en gang kommer brukbare kvantum-datamaskiner i større skala, skal noen bygge programvarelaget oppå, slik at selskaper faktisk kan bruke teknologien. Ut fra det jeg selv har lest, virker Horizon til å være blant selskapene som er lengst fremme på programvaresiden. Det betyr selvfølgelig ikke at de automatisk blir vinneren, men de ser ut til å ha en spennende posisjon i markedet. Jeg sitter selv med 450 aksjer til rundt 12,78 USD i gjennomsnitt, og mitt håp er at vi kan se 100 USD innen de neste 6-12 månedene. Det er bestemt et optimistisk scenario, men hvis de fortsetter å utvikle plattformen og får flere partnerskap og kunder, så synes jeg ikke det er urealistisk å være positiv på lang sikt. Jeg er nysgjerrig på å høre andres synspunkt: Ser dere Horizon som et reelt programvare-play innen kvantum, eller er markedet fortsatt primært drevet av hype?
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter

Det er for øyeblikket ingen nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport
49 dager siden

Nyheter

Det er for øyeblikket ingen nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 12 t siden
    ·
    Solgte litt på 34.. kjøper igjen hvis den faller 🫡
    for 9 t siden
    ·
    bra. jeg solgte alt på 17 og 24🤣
  • for 3 døgn siden
    ·
    Ved topprisen på 36$ var P/B-tallet over 500. Så det er 500x overpriset sammenlignet med selskapets "reelle" størrelse 🤣🤣🤣
  • 18. juni
    ·
    Hvorfor faller den så raskt 🫣
  • 18. juni
    ·
    for vilt wow. solgte 18 og 24 kan ikke se på 34$... 🤣
    18. juni
    ·
    Den falt på ettermarkedet, litt synd, men er fortsatt 👍
  • 18. juni
    ·
    Interessant å se hvordan markedet begynner å prise Horizon Quantum annerledes enn for bare noen uker siden. Kursbevegelsen virker ikke lenger kun drevet av spekulasjon, men også av økende oppmerksomhet rundt kvanteprogramvare som et selvstendig investeringsområde. Personlig ser jeg et betydelig langsiktig potensial her. Det som skiller Horizon ut for meg, er deres fokus på programvarelaget, som potensielt kan bli en avgjørende del av den fremtidige kvanteinfrastrukturen. Ledelsen og utviklingsteamet virker sterke, og selskapet ser ut til å være lenger fremme enn mange investorer kanskje er klar over. Hvis de fortsetter å eksekvere på sin strategi og kvantemarkedet utvikler seg som forventet, vil jeg ikke bli overrasket over å se aksjen handle over 100 USD innen de neste 6-12 månedene. Jeg kjøper løpende opp.
    18. juni
    ·
    Jeg tror personlig at mange fortsatt ser Horizon som en rask gevinst, men mitt syn er litt annerledes. Jeg har kjøpt for å holde på lengre sikt. For meg handler casen ikke om hvilken kvantum-maskinvare som vinner. Jeg ser Horizon som et programvare-play. Når det en gang kommer brukbare kvantum-datamaskiner i større skala, skal noen bygge programvarelaget oppå, slik at selskaper faktisk kan bruke teknologien. Ut fra det jeg selv har lest, virker Horizon til å være blant selskapene som er lengst fremme på programvaresiden. Det betyr selvfølgelig ikke at de automatisk blir vinneren, men de ser ut til å ha en spennende posisjon i markedet. Jeg sitter selv med 450 aksjer til rundt 12,78 USD i gjennomsnitt, og mitt håp er at vi kan se 100 USD innen de neste 6-12 månedene. Det er bestemt et optimistisk scenario, men hvis de fortsetter å utvikle plattformen og får flere partnerskap og kunder, så synes jeg ikke det er urealistisk å være positiv på lang sikt. Jeg er nysgjerrig på å høre andres synspunkt: Ser dere Horizon som et reelt programvare-play innen kvantum, eller er markedet fortsatt primært drevet av hype?
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Kunder besøkte også

Selskapshendelser

Data hentes fra Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
4. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
5. mai
2025 Q4-rapport
14. apr.

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport
49 dager siden

Nyheter

Det er for øyeblikket ingen nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Data hentes fra Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
4. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
5. mai
2025 Q4-rapport
14. apr.

Relaterte produkter

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 12 t siden
    ·
    Solgte litt på 34.. kjøper igjen hvis den faller 🫡
    for 9 t siden
    ·
    bra. jeg solgte alt på 17 og 24🤣
  • for 3 døgn siden
    ·
    Ved topprisen på 36$ var P/B-tallet over 500. Så det er 500x overpriset sammenlignet med selskapets "reelle" størrelse 🤣🤣🤣
  • 18. juni
    ·
    Hvorfor faller den så raskt 🫣
  • 18. juni
    ·
    for vilt wow. solgte 18 og 24 kan ikke se på 34$... 🤣
    18. juni
    ·
    Den falt på ettermarkedet, litt synd, men er fortsatt 👍
  • 18. juni
    ·
    Interessant å se hvordan markedet begynner å prise Horizon Quantum annerledes enn for bare noen uker siden. Kursbevegelsen virker ikke lenger kun drevet av spekulasjon, men også av økende oppmerksomhet rundt kvanteprogramvare som et selvstendig investeringsområde. Personlig ser jeg et betydelig langsiktig potensial her. Det som skiller Horizon ut for meg, er deres fokus på programvarelaget, som potensielt kan bli en avgjørende del av den fremtidige kvanteinfrastrukturen. Ledelsen og utviklingsteamet virker sterke, og selskapet ser ut til å være lenger fremme enn mange investorer kanskje er klar over. Hvis de fortsetter å eksekvere på sin strategi og kvantemarkedet utvikler seg som forventet, vil jeg ikke bli overrasket over å se aksjen handle over 100 USD innen de neste 6-12 månedene. Jeg kjøper løpende opp.
    18. juni
    ·
    Jeg tror personlig at mange fortsatt ser Horizon som en rask gevinst, men mitt syn er litt annerledes. Jeg har kjøpt for å holde på lengre sikt. For meg handler casen ikke om hvilken kvantum-maskinvare som vinner. Jeg ser Horizon som et programvare-play. Når det en gang kommer brukbare kvantum-datamaskiner i større skala, skal noen bygge programvarelaget oppå, slik at selskaper faktisk kan bruke teknologien. Ut fra det jeg selv har lest, virker Horizon til å være blant selskapene som er lengst fremme på programvaresiden. Det betyr selvfølgelig ikke at de automatisk blir vinneren, men de ser ut til å ha en spennende posisjon i markedet. Jeg sitter selv med 450 aksjer til rundt 12,78 USD i gjennomsnitt, og mitt håp er at vi kan se 100 USD innen de neste 6-12 månedene. Det er bestemt et optimistisk scenario, men hvis de fortsetter å utvikle plattformen og får flere partnerskap og kunder, så synes jeg ikke det er urealistisk å være positiv på lang sikt. Jeg er nysgjerrig på å høre andres synspunkt: Ser dere Horizon som et reelt programvare-play innen kvantum, eller er markedet fortsatt primært drevet av hype?
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Kunder besøkte også