Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.

CMB.TECH NV

2026 Q1-rapport
37 dager siden
0,44 USD/aksje
Siste utbytte
1,12%Direkteavkastning

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
27. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
19. mai
2025 Q4-rapport
26. feb.
2025 Q3-rapport
26. nov. 2025
2025 Q2-rapport
28. aug. 2025
2025 Q1-rapport
21. mai 2025

Kunder besøkte også

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 2 døgn siden
    CMB.TECH: CHARTERAVTALER FOR OPPTIL 12 NEWCASTLEMAX-ER MED FORTESCUE Close i dag kl. 08:19 ∙ TDN Finans CMB.TECH NV 2,58% Oslo (Infront TDN Direkt): Fortescue har inngått en charteravtale med Cmb.Tecs datterselskap Bocimar for opptil 12 Newcastlemax-er, ifølge en melding mandag. Opptil tre av skipene vil bli levert med dual-fuel-motorer som kan benytte ammoniakk, og ventes å bli satt i drift innen utgangen av 2026. De resterende ni skipene vil være klargjort for ammoniakkdrift og kan bygges om til å benytte ammoniakk i fremtiden. -Fortescue og Bocimar har bygget et sterkt partnerskap over mer enn to tiår, forankret i felles verdier og en klar forpliktelse til å avkarbonisere skipsfart. Denne avtalen markerer et viktig skritt i å vise frem ammoniakk som et levedyktig marint drivstoff og fremme overgangen til nullutslippskipsfart. Den sender også et kraftig signal til markedet, spesielt i en tid hvor det er tvil om avkarboniseringen av skipsfart. Vår sektor kan avkarbonisere i stor skala. Det kreves bare likesinnede, målbevisste partnere som gjør som de sier, sier konsernsjef Alexander Saverys i Cmb.Tech.
    for 1 døgn siden
    Hvilke rater er det avtalt?
  • 19. juni
    Ratene fikk et kraftig løft i dag!
  • 19. juni
    På utbyttet vi fikk nå, så ble det trukket noe som heter kupongskatt, som ser ut til å være 30% av utbyttedelen. I tillegg fikk jeg en større del som var tilbakebetaling av innskutt kapital og dermed uten denne skatten. Men i følge skattemyndighetene i Norge så er kildeskatt fra Nederland 15%, og ikke 30%. Er det noe som vet hvorfor vi da er trukket dobbelt så mye kupongskatt? Jeg antar at dette er kildeskatt, som om Nordnet kaller det kupongskatt. Håper noen kjenner bedre til dette enn meg og kan oppklare
    19. juni
    Belgia har en særskilt skatt (15%) som kommer på toppen av kildeskatten (også 15%), derav 30% (for det som ikke er "tilbakebetaling" vel å merke - utbyttet nå var primært "tilbakebetaling"). Det skal visstnok være mulig å søke belgiske myndigheter om å få refundert den særskilte belgiske skatten (gitt at man eier aksjene selv, dvs at de ikke står på Zero) - jeg har ikke kommet så langt at jeg har forsøkt dette enda.
  • 18. juni
    Når er det gunstig å gå inn kursmessig ?
    20. juni
    Tenker vi skal opp mot 170,- innen kort tid, så på dagens kurs kan være god inngang...
  • 17. juni
    Da er utbyttet (minus kildeskatten på 30%!) på konto. Mangler fortsatt tilbakebetalingen fra overkursfondet.
    18. juni
    Jeg fikk både en stor del som var tilbakebetaling av innskutt kapital, en liten del som var utbytte, og noe som heter kupongskatt, et minusbeløp. Er dette kildeskatten på utbytte?
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport
37 dager siden
0,44 USD/aksje
Siste utbytte
1,12%Direkteavkastning

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 2 døgn siden
    CMB.TECH: CHARTERAVTALER FOR OPPTIL 12 NEWCASTLEMAX-ER MED FORTESCUE Close i dag kl. 08:19 ∙ TDN Finans CMB.TECH NV 2,58% Oslo (Infront TDN Direkt): Fortescue har inngått en charteravtale med Cmb.Tecs datterselskap Bocimar for opptil 12 Newcastlemax-er, ifølge en melding mandag. Opptil tre av skipene vil bli levert med dual-fuel-motorer som kan benytte ammoniakk, og ventes å bli satt i drift innen utgangen av 2026. De resterende ni skipene vil være klargjort for ammoniakkdrift og kan bygges om til å benytte ammoniakk i fremtiden. -Fortescue og Bocimar har bygget et sterkt partnerskap over mer enn to tiår, forankret i felles verdier og en klar forpliktelse til å avkarbonisere skipsfart. Denne avtalen markerer et viktig skritt i å vise frem ammoniakk som et levedyktig marint drivstoff og fremme overgangen til nullutslippskipsfart. Den sender også et kraftig signal til markedet, spesielt i en tid hvor det er tvil om avkarboniseringen av skipsfart. Vår sektor kan avkarbonisere i stor skala. Det kreves bare likesinnede, målbevisste partnere som gjør som de sier, sier konsernsjef Alexander Saverys i Cmb.Tech.
    for 1 døgn siden
    Hvilke rater er det avtalt?
  • 19. juni
    Ratene fikk et kraftig løft i dag!
  • 19. juni
    På utbyttet vi fikk nå, så ble det trukket noe som heter kupongskatt, som ser ut til å være 30% av utbyttedelen. I tillegg fikk jeg en større del som var tilbakebetaling av innskutt kapital og dermed uten denne skatten. Men i følge skattemyndighetene i Norge så er kildeskatt fra Nederland 15%, og ikke 30%. Er det noe som vet hvorfor vi da er trukket dobbelt så mye kupongskatt? Jeg antar at dette er kildeskatt, som om Nordnet kaller det kupongskatt. Håper noen kjenner bedre til dette enn meg og kan oppklare
    19. juni
    Belgia har en særskilt skatt (15%) som kommer på toppen av kildeskatten (også 15%), derav 30% (for det som ikke er "tilbakebetaling" vel å merke - utbyttet nå var primært "tilbakebetaling"). Det skal visstnok være mulig å søke belgiske myndigheter om å få refundert den særskilte belgiske skatten (gitt at man eier aksjene selv, dvs at de ikke står på Zero) - jeg har ikke kommet så langt at jeg har forsøkt dette enda.
  • 18. juni
    Når er det gunstig å gå inn kursmessig ?
    20. juni
    Tenker vi skal opp mot 170,- innen kort tid, så på dagens kurs kan være god inngang...
  • 17. juni
    Da er utbyttet (minus kildeskatten på 30%!) på konto. Mangler fortsatt tilbakebetalingen fra overkursfondet.
    18. juni
    Jeg fikk både en stor del som var tilbakebetaling av innskutt kapital, en liten del som var utbytte, og noe som heter kupongskatt, et minusbeløp. Er dette kildeskatten på utbytte?
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Kunder besøkte også

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
27. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
19. mai
2025 Q4-rapport
26. feb.
2025 Q3-rapport
26. nov. 2025
2025 Q2-rapport
28. aug. 2025
2025 Q1-rapport
21. mai 2025

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport
37 dager siden

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
27. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
19. mai
2025 Q4-rapport
26. feb.
2025 Q3-rapport
26. nov. 2025
2025 Q2-rapport
28. aug. 2025
2025 Q1-rapport
21. mai 2025

Relaterte produkter

0,44 USD/aksje
Siste utbytte
1,12%Direkteavkastning

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 2 døgn siden
    CMB.TECH: CHARTERAVTALER FOR OPPTIL 12 NEWCASTLEMAX-ER MED FORTESCUE Close i dag kl. 08:19 ∙ TDN Finans CMB.TECH NV 2,58% Oslo (Infront TDN Direkt): Fortescue har inngått en charteravtale med Cmb.Tecs datterselskap Bocimar for opptil 12 Newcastlemax-er, ifølge en melding mandag. Opptil tre av skipene vil bli levert med dual-fuel-motorer som kan benytte ammoniakk, og ventes å bli satt i drift innen utgangen av 2026. De resterende ni skipene vil være klargjort for ammoniakkdrift og kan bygges om til å benytte ammoniakk i fremtiden. -Fortescue og Bocimar har bygget et sterkt partnerskap over mer enn to tiår, forankret i felles verdier og en klar forpliktelse til å avkarbonisere skipsfart. Denne avtalen markerer et viktig skritt i å vise frem ammoniakk som et levedyktig marint drivstoff og fremme overgangen til nullutslippskipsfart. Den sender også et kraftig signal til markedet, spesielt i en tid hvor det er tvil om avkarboniseringen av skipsfart. Vår sektor kan avkarbonisere i stor skala. Det kreves bare likesinnede, målbevisste partnere som gjør som de sier, sier konsernsjef Alexander Saverys i Cmb.Tech.
    for 1 døgn siden
    Hvilke rater er det avtalt?
  • 19. juni
    Ratene fikk et kraftig løft i dag!
  • 19. juni
    På utbyttet vi fikk nå, så ble det trukket noe som heter kupongskatt, som ser ut til å være 30% av utbyttedelen. I tillegg fikk jeg en større del som var tilbakebetaling av innskutt kapital og dermed uten denne skatten. Men i følge skattemyndighetene i Norge så er kildeskatt fra Nederland 15%, og ikke 30%. Er det noe som vet hvorfor vi da er trukket dobbelt så mye kupongskatt? Jeg antar at dette er kildeskatt, som om Nordnet kaller det kupongskatt. Håper noen kjenner bedre til dette enn meg og kan oppklare
    19. juni
    Belgia har en særskilt skatt (15%) som kommer på toppen av kildeskatten (også 15%), derav 30% (for det som ikke er "tilbakebetaling" vel å merke - utbyttet nå var primært "tilbakebetaling"). Det skal visstnok være mulig å søke belgiske myndigheter om å få refundert den særskilte belgiske skatten (gitt at man eier aksjene selv, dvs at de ikke står på Zero) - jeg har ikke kommet så langt at jeg har forsøkt dette enda.
  • 18. juni
    Når er det gunstig å gå inn kursmessig ?
    20. juni
    Tenker vi skal opp mot 170,- innen kort tid, så på dagens kurs kan være god inngang...
  • 17. juni
    Da er utbyttet (minus kildeskatten på 30%!) på konto. Mangler fortsatt tilbakebetalingen fra overkursfondet.
    18. juni
    Jeg fikk både en stor del som var tilbakebetaling av innskutt kapital, en liten del som var utbytte, og noe som heter kupongskatt, et minusbeløp. Er dette kildeskatten på utbytte?
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Kunder besøkte også