Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.

Cell Impact

2026 Q1-rapport

Kun PDF

29 dager siden

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
100--
29 172--
9 587--
84--
3 788--

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Mest nettokjøp

Mest nettokjøp
MeglerKjøptSolgtNettoInternt
Anonym228 304228 30400

Mest nettosalg

Mest nettosalg
MeglerKjøptSolgtNettoInternt
Anonym228 304228 30400

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
21. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
13. mai
2025 Q4-rapport
4. feb.
2025 Q3-rapport
6. nov. 2025
2025 Q2-rapport
22. aug. 2025
2025 Q1-rapport
14. mai 2025

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
  • 2. juni
    ·
    2. juni
    ·
    bare et lokalt datasenter i Køge bruker strøm for 1,5 millioner husstander... Denne formen for energibehov krever nytenkning. Atomkraft og fossile brennstoffer vil aldri kunne dekke disse behovene. Sol og vind er helt latterlig. Derimot er diverse forskjellige løsninger som vedrører hydrogen og som har blitt holdt nede av energimafiaen nå plutselig blitt "inn"... Jeg ser en 100-dobling av denne aksjen innenfor omkring 3år
    for 2 døgn siden
    ·
    for 2 døgn siden
    ·
    Anbefalingen ligger akkurat nå på 0,21, noe som betyr at det er rom for at aksjen kan hente seg fint inn de kommende dagene. På sikt, over tre år, kan det meget vel være et helt annet nivå.
    for 1 døgn siden
    ·
    for 1 døgn siden
    ·
    Blir liggende og avventer.
  • 28. mai
    ·
    28. mai
    ·
    Hva er vel fremtiden til denne, lurer jeg på..? Mine egne er kraftig i minus 😐
    29. mai
    ·
    29. mai
    ·
    Tar en bit lenger ned og går videre for å vente.
  • 27. mai
    ·
    27. mai
    ·
    Hvis CI's ledelse lyktes med å få et milliardklasse-selskap inn i sin eierbase, som Andritz eller Bloom Energy, som mest akutt trenger skalering, hva ville det oppnå? For det første ville diskonteringsrenten bli mer moderat, og "Bear-scenarioet" ville være tatt av bordet. Samtidig ville man sannsynligvis gå direkte til et "Bull-scenario", hvor EV/Sales-analysen snart ville skifte til EBIT-analyse. Andritz har sannsynligvis mest å tape akkurat nå hvis den "perfekte samarbeidspartneren" skulle bli splittet opp eller falle i feil hender. Bloom Energy ville på en eller annen måte klare sine massive ordrer med et høyere kostnadsnivå og en tregere forsyningskjede, men det ville heller ikke gå smertefritt. Jeg ville ikke bli overrasket om en av disse tre, Fenja, Andritz eller Bloom, ville gi lommepenger for den langsiktige redningen av et helt selskap. Hvis emisjonen ikke er målrettet og de ender i en offentlig emisjon, ville resultatet ikke nødvendigvis være det best mulige etter den tidligere 60% deltakelsesraten. Nå har CI's ledelse kanskje de beste forhandlingskortene i sin historie. Det blir spennende.
  • 24. mai · Endret
    ·
    24. mai · Endret
    ·
    Det kraftige fallet i EV/Sales-multiplen innen 2028 for Ballard, Cell Impact og nesten alle andre selskaper i hydrogenbransjen skyldes et enkelt matematisk og industrielt fenomen: eksplosiv vekst i omsetningen i forhold til selskapets nåværende markedsverdi. Dette indikerer en vekstforventning rettet mot hydrogen, som begynner å vise seg i Global X Hydrogen ETF-fondet, da det allerede har doblet sin verdi på bare noen få måneder.
    24. mai
    ·
    24. mai
    ·
    2 gode år til å vokse porteføljen
    26. mai
    ·
    26. mai
    ·
    Folk virker til å være livredde for å legge bare en liten slant i dette selskapet, men hva finnes bak hjørnet?
  • 22. mai · Endret
    ·
    22. mai · Endret
    ·
    I Analyst Groups ferske analyse holder 0,4SEK bull-scenarioet 2027-2028-tallene moderate. Q4/2026 eventuelt FID-mottakende australske 3gw eller Usbekistans 2gw er ikke med i tallene, ei heller mange andre. De ovennevnte salgsprognosene ville allerede sprenges bare av disse to tilfellene. Spørsmålet gjenstår om CI får ordrer og kassen lappet i løpet av sommeren, eller om det løses ved generalforsamlingens fullmakt til styret om å foreta en rettet emisjon f.eks. til Andritz? Ingen fryktet kollaps ser ut til å være på vei ennå, utvanning på det meste.
    22. mai
    ·
    22. mai
    ·
    Bare fortsett å pumpe, stol på prosessen
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport

Kun PDF

29 dager siden

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
  • 2. juni
    ·
    2. juni
    ·
    bare et lokalt datasenter i Køge bruker strøm for 1,5 millioner husstander... Denne formen for energibehov krever nytenkning. Atomkraft og fossile brennstoffer vil aldri kunne dekke disse behovene. Sol og vind er helt latterlig. Derimot er diverse forskjellige løsninger som vedrører hydrogen og som har blitt holdt nede av energimafiaen nå plutselig blitt "inn"... Jeg ser en 100-dobling av denne aksjen innenfor omkring 3år
    for 2 døgn siden
    ·
    for 2 døgn siden
    ·
    Anbefalingen ligger akkurat nå på 0,21, noe som betyr at det er rom for at aksjen kan hente seg fint inn de kommende dagene. På sikt, over tre år, kan det meget vel være et helt annet nivå.
    for 1 døgn siden
    ·
    for 1 døgn siden
    ·
    Blir liggende og avventer.
  • 28. mai
    ·
    28. mai
    ·
    Hva er vel fremtiden til denne, lurer jeg på..? Mine egne er kraftig i minus 😐
    29. mai
    ·
    29. mai
    ·
    Tar en bit lenger ned og går videre for å vente.
  • 27. mai
    ·
    27. mai
    ·
    Hvis CI's ledelse lyktes med å få et milliardklasse-selskap inn i sin eierbase, som Andritz eller Bloom Energy, som mest akutt trenger skalering, hva ville det oppnå? For det første ville diskonteringsrenten bli mer moderat, og "Bear-scenarioet" ville være tatt av bordet. Samtidig ville man sannsynligvis gå direkte til et "Bull-scenario", hvor EV/Sales-analysen snart ville skifte til EBIT-analyse. Andritz har sannsynligvis mest å tape akkurat nå hvis den "perfekte samarbeidspartneren" skulle bli splittet opp eller falle i feil hender. Bloom Energy ville på en eller annen måte klare sine massive ordrer med et høyere kostnadsnivå og en tregere forsyningskjede, men det ville heller ikke gå smertefritt. Jeg ville ikke bli overrasket om en av disse tre, Fenja, Andritz eller Bloom, ville gi lommepenger for den langsiktige redningen av et helt selskap. Hvis emisjonen ikke er målrettet og de ender i en offentlig emisjon, ville resultatet ikke nødvendigvis være det best mulige etter den tidligere 60% deltakelsesraten. Nå har CI's ledelse kanskje de beste forhandlingskortene i sin historie. Det blir spennende.
  • 24. mai · Endret
    ·
    24. mai · Endret
    ·
    Det kraftige fallet i EV/Sales-multiplen innen 2028 for Ballard, Cell Impact og nesten alle andre selskaper i hydrogenbransjen skyldes et enkelt matematisk og industrielt fenomen: eksplosiv vekst i omsetningen i forhold til selskapets nåværende markedsverdi. Dette indikerer en vekstforventning rettet mot hydrogen, som begynner å vise seg i Global X Hydrogen ETF-fondet, da det allerede har doblet sin verdi på bare noen få måneder.
    24. mai
    ·
    24. mai
    ·
    2 gode år til å vokse porteføljen
    26. mai
    ·
    26. mai
    ·
    Folk virker til å være livredde for å legge bare en liten slant i dette selskapet, men hva finnes bak hjørnet?
  • 22. mai · Endret
    ·
    22. mai · Endret
    ·
    I Analyst Groups ferske analyse holder 0,4SEK bull-scenarioet 2027-2028-tallene moderate. Q4/2026 eventuelt FID-mottakende australske 3gw eller Usbekistans 2gw er ikke med i tallene, ei heller mange andre. De ovennevnte salgsprognosene ville allerede sprenges bare av disse to tilfellene. Spørsmålet gjenstår om CI får ordrer og kassen lappet i løpet av sommeren, eller om det løses ved generalforsamlingens fullmakt til styret om å foreta en rettet emisjon f.eks. til Andritz? Ingen fryktet kollaps ser ut til å være på vei ennå, utvanning på det meste.
    22. mai
    ·
    22. mai
    ·
    Bare fortsett å pumpe, stol på prosessen
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
100--
29 172--
9 587--
84--
3 788--

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Mest nettokjøp

Mest nettokjøp
MeglerKjøptSolgtNettoInternt
Anonym228 304228 30400

Mest nettosalg

Mest nettosalg
MeglerKjøptSolgtNettoInternt
Anonym228 304228 30400

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
21. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
13. mai
2025 Q4-rapport
4. feb.
2025 Q3-rapport
6. nov. 2025
2025 Q2-rapport
22. aug. 2025
2025 Q1-rapport
14. mai 2025

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport

Kun PDF

29 dager siden

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
21. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
13. mai
2025 Q4-rapport
4. feb.
2025 Q3-rapport
6. nov. 2025
2025 Q2-rapport
22. aug. 2025
2025 Q1-rapport
14. mai 2025

Relaterte produkter

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
  • 2. juni
    ·
    2. juni
    ·
    bare et lokalt datasenter i Køge bruker strøm for 1,5 millioner husstander... Denne formen for energibehov krever nytenkning. Atomkraft og fossile brennstoffer vil aldri kunne dekke disse behovene. Sol og vind er helt latterlig. Derimot er diverse forskjellige løsninger som vedrører hydrogen og som har blitt holdt nede av energimafiaen nå plutselig blitt "inn"... Jeg ser en 100-dobling av denne aksjen innenfor omkring 3år
    for 2 døgn siden
    ·
    for 2 døgn siden
    ·
    Anbefalingen ligger akkurat nå på 0,21, noe som betyr at det er rom for at aksjen kan hente seg fint inn de kommende dagene. På sikt, over tre år, kan det meget vel være et helt annet nivå.
    for 1 døgn siden
    ·
    for 1 døgn siden
    ·
    Blir liggende og avventer.
  • 28. mai
    ·
    28. mai
    ·
    Hva er vel fremtiden til denne, lurer jeg på..? Mine egne er kraftig i minus 😐
    29. mai
    ·
    29. mai
    ·
    Tar en bit lenger ned og går videre for å vente.
  • 27. mai
    ·
    27. mai
    ·
    Hvis CI's ledelse lyktes med å få et milliardklasse-selskap inn i sin eierbase, som Andritz eller Bloom Energy, som mest akutt trenger skalering, hva ville det oppnå? For det første ville diskonteringsrenten bli mer moderat, og "Bear-scenarioet" ville være tatt av bordet. Samtidig ville man sannsynligvis gå direkte til et "Bull-scenario", hvor EV/Sales-analysen snart ville skifte til EBIT-analyse. Andritz har sannsynligvis mest å tape akkurat nå hvis den "perfekte samarbeidspartneren" skulle bli splittet opp eller falle i feil hender. Bloom Energy ville på en eller annen måte klare sine massive ordrer med et høyere kostnadsnivå og en tregere forsyningskjede, men det ville heller ikke gå smertefritt. Jeg ville ikke bli overrasket om en av disse tre, Fenja, Andritz eller Bloom, ville gi lommepenger for den langsiktige redningen av et helt selskap. Hvis emisjonen ikke er målrettet og de ender i en offentlig emisjon, ville resultatet ikke nødvendigvis være det best mulige etter den tidligere 60% deltakelsesraten. Nå har CI's ledelse kanskje de beste forhandlingskortene i sin historie. Det blir spennende.
  • 24. mai · Endret
    ·
    24. mai · Endret
    ·
    Det kraftige fallet i EV/Sales-multiplen innen 2028 for Ballard, Cell Impact og nesten alle andre selskaper i hydrogenbransjen skyldes et enkelt matematisk og industrielt fenomen: eksplosiv vekst i omsetningen i forhold til selskapets nåværende markedsverdi. Dette indikerer en vekstforventning rettet mot hydrogen, som begynner å vise seg i Global X Hydrogen ETF-fondet, da det allerede har doblet sin verdi på bare noen få måneder.
    24. mai
    ·
    24. mai
    ·
    2 gode år til å vokse porteføljen
    26. mai
    ·
    26. mai
    ·
    Folk virker til å være livredde for å legge bare en liten slant i dette selskapet, men hva finnes bak hjørnet?
  • 22. mai · Endret
    ·
    22. mai · Endret
    ·
    I Analyst Groups ferske analyse holder 0,4SEK bull-scenarioet 2027-2028-tallene moderate. Q4/2026 eventuelt FID-mottakende australske 3gw eller Usbekistans 2gw er ikke med i tallene, ei heller mange andre. De ovennevnte salgsprognosene ville allerede sprenges bare av disse to tilfellene. Spørsmålet gjenstår om CI får ordrer og kassen lappet i løpet av sommeren, eller om det løses ved generalforsamlingens fullmakt til styret om å foreta en rettet emisjon f.eks. til Andritz? Ingen fryktet kollaps ser ut til å være på vei ennå, utvanning på det meste.
    22. mai
    ·
    22. mai
    ·
    Bare fortsett å pumpe, stol på prosessen
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
100--
29 172--
9 587--
84--
3 788--

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Mest nettokjøp

Mest nettokjøp
MeglerKjøptSolgtNettoInternt
Anonym228 304228 30400

Mest nettosalg

Mest nettosalg
MeglerKjøptSolgtNettoInternt
Anonym228 304228 30400