Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.
Aksje
Nasdaq
LI

Li Auto ADR

Li Auto ADR

24,48USD
+0,53% (+0,13)
Ved stenging
+1,88% (+0,46)
24,94Førhandel
24,94
+1,88% (+0,46)
Førhandel
24,48USD
+0,53% (+0,13)
Ved stenging
+1,88% (+0,46)
24,94Førhandel
24,94USD
+1,88% (+0,46)
Førhandel
Høy-
Lav-
Omsetning-
Aksje
Nasdaq
LI

Li Auto ADR

Li Auto ADR

24,48USD
+0,53% (+0,13)
Ved stenging
+1,88% (+0,46)
24,94Førhandel
24,94
+1,88% (+0,46)
Førhandel
24,48USD
+0,53% (+0,13)
Ved stenging
+1,88% (+0,46)
24,94Førhandel
24,94USD
+1,88% (+0,46)
Førhandel
Høy-
Lav-
Omsetning-
Aksje
Nasdaq
LI

Li Auto ADR

Li Auto ADR

24,48USD
+0,53% (+0,13)
Ved stenging
+1,88% (+0,46)
24,94Førhandel
24,94
+1,88% (+0,46)
Førhandel
24,48USD
+0,53% (+0,13)
Ved stenging
+1,88% (+0,46)
24,94Førhandel
24,94USD
+1,88% (+0,46)
Førhandel
Høy-
Lav-
Omsetning-
Kvartalsrapport (Q2)
18 dager siden1t 25min

Ordredybde

Antall
Kjøp
200
Selg
Antall
200

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----
Høy
-
VWAP
-
Lav
-
Omsetning ()
-
VWAP
-
Høy
-
Lav
-
Omsetning ()
-

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Kommende
Selskapskalender ikke tilgjengelig
Historisk
2025 Kvartalsrapport (Q2)28. aug.
2024 Generalforsamling30. mai
2025 Kvartalsrapport (Q1)29. mai
2024 Årsrapport10. apr.
2024 Kvartalsrapport (Q4)14. mars
Data hentes fra Morningstar, Quartr

Kunder besøkte også

Shareville

Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
  • 30. aug.
    ·
    30. aug.
    ·
    Li har et veiskille, foreløpig med den latente SUV-en og går over til ren elektrisk bil. Men jeg er sikker på at tiden er inne for å investere. Li Auto vet én ting ingen kan benekte, de vet hvordan de skal tjene penger. Vi får nye biler som i8 osv. La dem lage mat, og jeg er sikker på at om to år skulle du ønske du hadde kjøpt noen hundre aksjer. Ikke glem at de har et enormt budsjettforskudd. ----> Vi trenger imidlertid ikke å bekymre oss for mye om Li Auto. Hvorfor? Fordi de har en enorm fordel - de har mye penger! Fra første halvdel av 2025 hadde de så mye som 106,9 milliarder yuan i kontanter og kontantekvivalenter i regnskapet. Dette enorme "krigsreservefondet" er deres største tillit til å håndtere alle utfordringer. De har nok penger til å bære smerten ved transformasjonen, kan kontinuerlig investere i ren elektrisk teknologi og bygge et superladenettverk uten å søke ekstern finansiering, og kan til og med bære presset fra tap i den tidlige fasen av lanseringer av nye kjøretøy.
  • 28. aug.
    ·
    28. aug.
    ·
    Verre enn forventet fra Li Auto, veiledningen klart under forventningene.. Fin markedsreaksjon ;)
    30. aug.
    ·
    30. aug.
    ·
    Det var forventet i overgangen til ren elektronikk. Det Li har som konkurrentene mangler er gjeldfri, ekstremt kapital som tåler nedgangstider. Om 2 år vil de være høye og en bedre mulighet til å kjøpe kan komme, men å kjøpe nå vil gi fine feriepenger om 2 år.
  • 25. mai
    25. mai
    Tror dere dette er en fin plass å invitere langsiktig her?
  • 19. mai
    ·
    19. mai
    ·
    Fra NewDeal Invest: Mens Elon Musk kalte LiDAR en «dyr gimmick», valgte Li Auto en annen vei – de installerte LiDAR-sensorer i kjøretøyene sine allerede i 2022, lenge før både BYD og Mercedes. Denne tidlige avgjørelsen driver nå deres avanserte selvkjørende system, som er uavhengig av HD-kart og allerede overgår lokale kinesiske konkurrenter i tester i den virkelige verden. Li Auto har en historie med å gå mot strømmen. I motsetning til produsentene av «rene» elbiler (BEV), fokuserte Li på elbiler med utvidet rekkevidde (REEV) – en unik hybridteknologi som gir over 1200 km rekkevidde via en kombinasjon av forbrenningsmotor og batteriteknologi. Da denne løsningen ble lansert, var det en stor fordel for kunder som var bekymret for mangelen på ladeinfrastruktur – spesielt i Kinas store byer. Strategien har gjort Li til markedsleder i SUV-segmentet over 200 000 yen. Nå som ladeinfrastrukturen tar igjen det tapte, differensierer Li seg igjen – denne gangen med en tilnærming som faktisk er inspirert av $TSLA og Elon Musk: I stedet for å stole på trege offentlige ladestasjoner, bygger Li nå sitt eget nettverk. Med 1900 stasjoner allerede i drift og planer om å nå 4000 innen utgangen av 2025, kan Li-kunder se frem til raskere og mer pålitelig lading. Når det gjelder verdsettelse, handles $LI til bare 24 ganger fri kontantstrøm, har en forventet vekst på 18 % i løpet av det neste året og en solid netto kontantbeholdning på 15 milliarder dollar. USD. Det er en kraftig kombinasjon av vekst, skala og finansiell styrke fra et selskap som tør å innovere – og gjør det uten hype.
    23. mai
    ·
    23. mai
    ·
    Hvordan relaterer denne analysen seg til at MC ikke ser Kina som et marked for langsiktige investeringer?
    23. mai
    ·
    23. mai
    ·
    Du kan få den lange forklaringen i webinaret som NDI holdt sammen med CuraInvest (gratis på YT), men kort fortalt mener han at man bør være ekstremt forsiktig med investeringer i kinesiske aksjer generelt – spesielt gjennom VIE-strukturen, men at det på grunn av den anerkjente risikoen også finnes noen svært gode muligheter å finne – skjulte perler. NDI har også hatt Pinduoduo (Temu) i porteføljen sin – og jeg har selv et skarpt øye for Xiaomi.
  • 14. mars
    ·
    14. mars
    ·
    Forventninger til regnskap?
    14. mars
    ·
    14. mars
    ·
    Rammer ca. På det forventede både når det gjelder omsetning og inntjening.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter og Analyser

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

Kvartalsrapport (Q2)
18 dager siden1t 25min

Nyheter og Analyser

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Shareville

Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
  • 30. aug.
    ·
    30. aug.
    ·
    Li har et veiskille, foreløpig med den latente SUV-en og går over til ren elektrisk bil. Men jeg er sikker på at tiden er inne for å investere. Li Auto vet én ting ingen kan benekte, de vet hvordan de skal tjene penger. Vi får nye biler som i8 osv. La dem lage mat, og jeg er sikker på at om to år skulle du ønske du hadde kjøpt noen hundre aksjer. Ikke glem at de har et enormt budsjettforskudd. ----> Vi trenger imidlertid ikke å bekymre oss for mye om Li Auto. Hvorfor? Fordi de har en enorm fordel - de har mye penger! Fra første halvdel av 2025 hadde de så mye som 106,9 milliarder yuan i kontanter og kontantekvivalenter i regnskapet. Dette enorme "krigsreservefondet" er deres største tillit til å håndtere alle utfordringer. De har nok penger til å bære smerten ved transformasjonen, kan kontinuerlig investere i ren elektrisk teknologi og bygge et superladenettverk uten å søke ekstern finansiering, og kan til og med bære presset fra tap i den tidlige fasen av lanseringer av nye kjøretøy.
  • 28. aug.
    ·
    28. aug.
    ·
    Verre enn forventet fra Li Auto, veiledningen klart under forventningene.. Fin markedsreaksjon ;)
    30. aug.
    ·
    30. aug.
    ·
    Det var forventet i overgangen til ren elektronikk. Det Li har som konkurrentene mangler er gjeldfri, ekstremt kapital som tåler nedgangstider. Om 2 år vil de være høye og en bedre mulighet til å kjøpe kan komme, men å kjøpe nå vil gi fine feriepenger om 2 år.
  • 25. mai
    25. mai
    Tror dere dette er en fin plass å invitere langsiktig her?
  • 19. mai
    ·
    19. mai
    ·
    Fra NewDeal Invest: Mens Elon Musk kalte LiDAR en «dyr gimmick», valgte Li Auto en annen vei – de installerte LiDAR-sensorer i kjøretøyene sine allerede i 2022, lenge før både BYD og Mercedes. Denne tidlige avgjørelsen driver nå deres avanserte selvkjørende system, som er uavhengig av HD-kart og allerede overgår lokale kinesiske konkurrenter i tester i den virkelige verden. Li Auto har en historie med å gå mot strømmen. I motsetning til produsentene av «rene» elbiler (BEV), fokuserte Li på elbiler med utvidet rekkevidde (REEV) – en unik hybridteknologi som gir over 1200 km rekkevidde via en kombinasjon av forbrenningsmotor og batteriteknologi. Da denne løsningen ble lansert, var det en stor fordel for kunder som var bekymret for mangelen på ladeinfrastruktur – spesielt i Kinas store byer. Strategien har gjort Li til markedsleder i SUV-segmentet over 200 000 yen. Nå som ladeinfrastrukturen tar igjen det tapte, differensierer Li seg igjen – denne gangen med en tilnærming som faktisk er inspirert av $TSLA og Elon Musk: I stedet for å stole på trege offentlige ladestasjoner, bygger Li nå sitt eget nettverk. Med 1900 stasjoner allerede i drift og planer om å nå 4000 innen utgangen av 2025, kan Li-kunder se frem til raskere og mer pålitelig lading. Når det gjelder verdsettelse, handles $LI til bare 24 ganger fri kontantstrøm, har en forventet vekst på 18 % i løpet av det neste året og en solid netto kontantbeholdning på 15 milliarder dollar. USD. Det er en kraftig kombinasjon av vekst, skala og finansiell styrke fra et selskap som tør å innovere – og gjør det uten hype.
    23. mai
    ·
    23. mai
    ·
    Hvordan relaterer denne analysen seg til at MC ikke ser Kina som et marked for langsiktige investeringer?
    23. mai
    ·
    23. mai
    ·
    Du kan få den lange forklaringen i webinaret som NDI holdt sammen med CuraInvest (gratis på YT), men kort fortalt mener han at man bør være ekstremt forsiktig med investeringer i kinesiske aksjer generelt – spesielt gjennom VIE-strukturen, men at det på grunn av den anerkjente risikoen også finnes noen svært gode muligheter å finne – skjulte perler. NDI har også hatt Pinduoduo (Temu) i porteføljen sin – og jeg har selv et skarpt øye for Xiaomi.
  • 14. mars
    ·
    14. mars
    ·
    Forventninger til regnskap?
    14. mars
    ·
    14. mars
    ·
    Rammer ca. På det forventede både når det gjelder omsetning og inntjening.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Antall
Kjøp
200
Selg
Antall
200

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----
Høy
-
VWAP
-
Lav
-
Omsetning ()
-
VWAP
-
Høy
-
Lav
-
Omsetning ()
-

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Kunder besøkte også

Selskapshendelser

Kommende
Selskapskalender ikke tilgjengelig
Historisk
2025 Kvartalsrapport (Q2)28. aug.
2024 Generalforsamling30. mai
2025 Kvartalsrapport (Q1)29. mai
2024 Årsrapport10. apr.
2024 Kvartalsrapport (Q4)14. mars
Data hentes fra Morningstar, Quartr

Relaterte produkter

Kvartalsrapport (Q2)
18 dager siden1t 25min

Nyheter og Analyser

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Kommende
Selskapskalender ikke tilgjengelig
Historisk
2025 Kvartalsrapport (Q2)28. aug.
2024 Generalforsamling30. mai
2025 Kvartalsrapport (Q1)29. mai
2024 Årsrapport10. apr.
2024 Kvartalsrapport (Q4)14. mars
Data hentes fra Morningstar, Quartr

Relaterte produkter

Shareville

Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
  • 30. aug.
    ·
    30. aug.
    ·
    Li har et veiskille, foreløpig med den latente SUV-en og går over til ren elektrisk bil. Men jeg er sikker på at tiden er inne for å investere. Li Auto vet én ting ingen kan benekte, de vet hvordan de skal tjene penger. Vi får nye biler som i8 osv. La dem lage mat, og jeg er sikker på at om to år skulle du ønske du hadde kjøpt noen hundre aksjer. Ikke glem at de har et enormt budsjettforskudd. ----> Vi trenger imidlertid ikke å bekymre oss for mye om Li Auto. Hvorfor? Fordi de har en enorm fordel - de har mye penger! Fra første halvdel av 2025 hadde de så mye som 106,9 milliarder yuan i kontanter og kontantekvivalenter i regnskapet. Dette enorme "krigsreservefondet" er deres største tillit til å håndtere alle utfordringer. De har nok penger til å bære smerten ved transformasjonen, kan kontinuerlig investere i ren elektrisk teknologi og bygge et superladenettverk uten å søke ekstern finansiering, og kan til og med bære presset fra tap i den tidlige fasen av lanseringer av nye kjøretøy.
  • 28. aug.
    ·
    28. aug.
    ·
    Verre enn forventet fra Li Auto, veiledningen klart under forventningene.. Fin markedsreaksjon ;)
    30. aug.
    ·
    30. aug.
    ·
    Det var forventet i overgangen til ren elektronikk. Det Li har som konkurrentene mangler er gjeldfri, ekstremt kapital som tåler nedgangstider. Om 2 år vil de være høye og en bedre mulighet til å kjøpe kan komme, men å kjøpe nå vil gi fine feriepenger om 2 år.
  • 25. mai
    25. mai
    Tror dere dette er en fin plass å invitere langsiktig her?
  • 19. mai
    ·
    19. mai
    ·
    Fra NewDeal Invest: Mens Elon Musk kalte LiDAR en «dyr gimmick», valgte Li Auto en annen vei – de installerte LiDAR-sensorer i kjøretøyene sine allerede i 2022, lenge før både BYD og Mercedes. Denne tidlige avgjørelsen driver nå deres avanserte selvkjørende system, som er uavhengig av HD-kart og allerede overgår lokale kinesiske konkurrenter i tester i den virkelige verden. Li Auto har en historie med å gå mot strømmen. I motsetning til produsentene av «rene» elbiler (BEV), fokuserte Li på elbiler med utvidet rekkevidde (REEV) – en unik hybridteknologi som gir over 1200 km rekkevidde via en kombinasjon av forbrenningsmotor og batteriteknologi. Da denne løsningen ble lansert, var det en stor fordel for kunder som var bekymret for mangelen på ladeinfrastruktur – spesielt i Kinas store byer. Strategien har gjort Li til markedsleder i SUV-segmentet over 200 000 yen. Nå som ladeinfrastrukturen tar igjen det tapte, differensierer Li seg igjen – denne gangen med en tilnærming som faktisk er inspirert av $TSLA og Elon Musk: I stedet for å stole på trege offentlige ladestasjoner, bygger Li nå sitt eget nettverk. Med 1900 stasjoner allerede i drift og planer om å nå 4000 innen utgangen av 2025, kan Li-kunder se frem til raskere og mer pålitelig lading. Når det gjelder verdsettelse, handles $LI til bare 24 ganger fri kontantstrøm, har en forventet vekst på 18 % i løpet av det neste året og en solid netto kontantbeholdning på 15 milliarder dollar. USD. Det er en kraftig kombinasjon av vekst, skala og finansiell styrke fra et selskap som tør å innovere – og gjør det uten hype.
    23. mai
    ·
    23. mai
    ·
    Hvordan relaterer denne analysen seg til at MC ikke ser Kina som et marked for langsiktige investeringer?
    23. mai
    ·
    23. mai
    ·
    Du kan få den lange forklaringen i webinaret som NDI holdt sammen med CuraInvest (gratis på YT), men kort fortalt mener han at man bør være ekstremt forsiktig med investeringer i kinesiske aksjer generelt – spesielt gjennom VIE-strukturen, men at det på grunn av den anerkjente risikoen også finnes noen svært gode muligheter å finne – skjulte perler. NDI har også hatt Pinduoduo (Temu) i porteføljen sin – og jeg har selv et skarpt øye for Xiaomi.
  • 14. mars
    ·
    14. mars
    ·
    Forventninger til regnskap?
    14. mars
    ·
    14. mars
    ·
    Rammer ca. På det forventede både når det gjelder omsetning og inntjening.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Antall
Kjøp
200
Selg
Antall
200

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----
Høy
-
VWAP
-
Lav
-
Omsetning ()
-
VWAP
-
Høy
-
Lav
-
Omsetning ()
-

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Kunder besøkte også