Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.

Wizz Air Holdings Plc

Wizz Air Holdings Plc

997,00GBX
+1,53% (+15,00)
Idag
Høy1 020
Lav992,00
Omsetning
2,8 MGBP
997,00GBX
+1,53% (+15,00)
Idag
Høy1 020
Lav992,00
Omsetning
2,8 MGBP

Wizz Air Holdings Plc

Wizz Air Holdings Plc

997,00GBX
+1,53% (+15,00)
Idag
Høy1 020
Lav992,00
Omsetning
2,8 MGBP
997,00GBX
+1,53% (+15,00)
Idag
Høy1 020
Lav992,00
Omsetning
2,8 MGBP

Wizz Air Holdings Plc

Wizz Air Holdings Plc

997,00GBX
+1,53% (+15,00)
Idag
Høy1 020
Lav992,00
Omsetning
2,8 MGBP
997,00GBX
+1,53% (+15,00)
Idag
Høy1 020
Lav992,00
Omsetning
2,8 MGBP
Kvartalsrapport (Q1)
109 dager siden1t 18min

Ordredybde

Great BritainCBOE Europe
Antall
Kjøp
920
Selg
Antall
1 257

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----
Høy
1 020
VWAP
1 005
Lav
992
OmsetningAntall
2,8 280 859
VWAP
1 005
Høy
1 020
Lav
992
OmsetningAntall
2,8 280 859

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Kommende
2026 Kvartalsrapport (Q2)
13. nov.
3 dager
Historisk
2026 Kvartalsrapport (Q1)24. juli
2025 Generalforsamling23. juli
2025 Årsrapport9. juni
2025 Kvartalsrapport (Q4)5. juni
2025 Kvartalsrapport (Q3)30. jan.
Data hentes fra Morningstar, Quartr

Kunder besøkte også

Shareville

Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
  • for 22 t siden
    ·
    for 22 t siden
    ·
    Har regnet litt på aksjen. Og det er ganske overraskende. Økonomisk sett står aksjen veldig godt. Jeg regner etter Owner Earnings hvor vi tar utgangspunkt i hva som er tilbake til oss aksjonærer. Altså vekk med alt snakk og analytikervurderinger og inn til kjernen i regnskapet. Her har dere tall fra siste kvartalsrapport i mill. euro. Net Income: 226 + Depreciation & Amortization: 940 + Other Operating Activities -123 ± Change in Accounts Receivable 18 ± Change in Inventory 68 ± Change in Accounts Payable -198 ± Change in Other Net Operating Assets 3 Capital Expenditures (vedlikeholdsdelen satt til 25% av CAPEX) -161 Det gir en Owner Earnings på 773 Det er 102 mill. aksjer ute Det gir en Owner Earnings pr aksje på 7,51 Jeg setter P/E-forholdet til 8. Det gir en fair Kurs (Owner Earnings pr Share (TTM)×P/E-forholdet) på 60 GB og med en kurs på 9,8 GB gir det en oppside på 512%. Ikke dårlig. Tallene er de sist tilgjengelige. Regnskapsmessig burde mine beregninger og Owner Earnings pr. aksje på 7,51 EUR henge godt sammen med de seneste finansielle nøkkeltallene fra Wizz Air (har hentet dem fra Stockanalysis). Men.....ja dessverre...... markedsprisen og dermed aksjekursens fair verdi er også i høy grad påvirket av fremtidige forventninger til omsetning, inntjening og utgifter. I følge de nyeste prognosene forventes Wizz Air å vokse omsetningen med ca. 4-14% i året, og inntjeningen pr. aksje (EPS) ventes å stige med omkring 19-20% årlig over de neste par årene. Uansett ævl og frem og tilbake og jeg skal gi deg.....Regnskapet og kontantstrømmen understøtter et sterkt økonomisk fundament. Nuvel, forventninger til fremtidig omsetning og kostnader er usikre og kan moderere verdien......ingen tvil om det. Og det ses jo også av markedet som klart reflekterer denne usikkerheten i prisen, hvilket forklarer forskjellen mellom min fair verdi og den aktuelle aksjekursen. Jeg har ikke aksjen, men det får jeg. Det var da jeg så at Francisco Garcia Parames hadde kjøpt aksjen at jeg fikk øynene opp for en mulig god case. Nuvel, masse er risiko, men casen vil jeg mene er god. Motspill mottas gjerne......og hvis eldre økonomiske tall ønskes har jeg dem selvfølgelig allerede :-) God vind i seilene, og må fremdriften styres av forhåpentligvis snart stabile motorer og ikke skapt av vinden, som Vestas i stedet kan ta av.
    for 4 t siden
    ·
    for 4 t siden
    ·
    En resesjon ville ramme ganske mange bedrifter. Vanskelig å forutsi, men Tysklands lemping av utgiftsreglene er et godt tegn for euroøkonomien.
  • 30. aug.
    ·
    30. aug.
    ·
    Du kan også se på Ryanair (RYA)
    31. aug.
    ·
    31. aug.
    ·
    Jeg er en fan av Michael Kevin O'Leary og Ryanair. De kommer sannsynligvis til å gi ut imponerende rapporter i dagens situasjon. Jeg tror risiko/belønning er bedre med Wizz og EasyJet foreløpig.
  • 23. juli
    ·
    23. juli
    ·
    Min største beholdning. Inntjeningen må bli god 🙈
  • 17. juni
    ·
    17. juni
    ·
    Er det 1105 britiske pund eller 1105 GBP? Hva står denne kursen for? Jeg har vanligvis ikke noe problem med å tolke dette på en annen måte.
    23. juni
    ·
    23. juni
    ·
    Det er 11,05 GBP
  • 5. juni
    ·
    5. juni
    ·
    I dag kan du kjøpe oppføringsprisen fra 2015 på nytt :D
    10. juni
    ·
    10. juni
    ·
    ja oppført i London
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter og Analyser

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

Kvartalsrapport (Q1)
109 dager siden1t 18min

Nyheter og Analyser

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Shareville

Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
  • for 22 t siden
    ·
    for 22 t siden
    ·
    Har regnet litt på aksjen. Og det er ganske overraskende. Økonomisk sett står aksjen veldig godt. Jeg regner etter Owner Earnings hvor vi tar utgangspunkt i hva som er tilbake til oss aksjonærer. Altså vekk med alt snakk og analytikervurderinger og inn til kjernen i regnskapet. Her har dere tall fra siste kvartalsrapport i mill. euro. Net Income: 226 + Depreciation & Amortization: 940 + Other Operating Activities -123 ± Change in Accounts Receivable 18 ± Change in Inventory 68 ± Change in Accounts Payable -198 ± Change in Other Net Operating Assets 3 Capital Expenditures (vedlikeholdsdelen satt til 25% av CAPEX) -161 Det gir en Owner Earnings på 773 Det er 102 mill. aksjer ute Det gir en Owner Earnings pr aksje på 7,51 Jeg setter P/E-forholdet til 8. Det gir en fair Kurs (Owner Earnings pr Share (TTM)×P/E-forholdet) på 60 GB og med en kurs på 9,8 GB gir det en oppside på 512%. Ikke dårlig. Tallene er de sist tilgjengelige. Regnskapsmessig burde mine beregninger og Owner Earnings pr. aksje på 7,51 EUR henge godt sammen med de seneste finansielle nøkkeltallene fra Wizz Air (har hentet dem fra Stockanalysis). Men.....ja dessverre...... markedsprisen og dermed aksjekursens fair verdi er også i høy grad påvirket av fremtidige forventninger til omsetning, inntjening og utgifter. I følge de nyeste prognosene forventes Wizz Air å vokse omsetningen med ca. 4-14% i året, og inntjeningen pr. aksje (EPS) ventes å stige med omkring 19-20% årlig over de neste par årene. Uansett ævl og frem og tilbake og jeg skal gi deg.....Regnskapet og kontantstrømmen understøtter et sterkt økonomisk fundament. Nuvel, forventninger til fremtidig omsetning og kostnader er usikre og kan moderere verdien......ingen tvil om det. Og det ses jo også av markedet som klart reflekterer denne usikkerheten i prisen, hvilket forklarer forskjellen mellom min fair verdi og den aktuelle aksjekursen. Jeg har ikke aksjen, men det får jeg. Det var da jeg så at Francisco Garcia Parames hadde kjøpt aksjen at jeg fikk øynene opp for en mulig god case. Nuvel, masse er risiko, men casen vil jeg mene er god. Motspill mottas gjerne......og hvis eldre økonomiske tall ønskes har jeg dem selvfølgelig allerede :-) God vind i seilene, og må fremdriften styres av forhåpentligvis snart stabile motorer og ikke skapt av vinden, som Vestas i stedet kan ta av.
    for 4 t siden
    ·
    for 4 t siden
    ·
    En resesjon ville ramme ganske mange bedrifter. Vanskelig å forutsi, men Tysklands lemping av utgiftsreglene er et godt tegn for euroøkonomien.
  • 30. aug.
    ·
    30. aug.
    ·
    Du kan også se på Ryanair (RYA)
    31. aug.
    ·
    31. aug.
    ·
    Jeg er en fan av Michael Kevin O'Leary og Ryanair. De kommer sannsynligvis til å gi ut imponerende rapporter i dagens situasjon. Jeg tror risiko/belønning er bedre med Wizz og EasyJet foreløpig.
  • 23. juli
    ·
    23. juli
    ·
    Min største beholdning. Inntjeningen må bli god 🙈
  • 17. juni
    ·
    17. juni
    ·
    Er det 1105 britiske pund eller 1105 GBP? Hva står denne kursen for? Jeg har vanligvis ikke noe problem med å tolke dette på en annen måte.
    23. juni
    ·
    23. juni
    ·
    Det er 11,05 GBP
  • 5. juni
    ·
    5. juni
    ·
    I dag kan du kjøpe oppføringsprisen fra 2015 på nytt :D
    10. juni
    ·
    10. juni
    ·
    ja oppført i London
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Great BritainCBOE Europe
Antall
Kjøp
920
Selg
Antall
1 257

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----
Høy
1 020
VWAP
1 005
Lav
992
OmsetningAntall
2,8 280 859
VWAP
1 005
Høy
1 020
Lav
992
OmsetningAntall
2,8 280 859

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Kunder besøkte også

Selskapshendelser

Kommende
2026 Kvartalsrapport (Q2)
13. nov.
3 dager
Historisk
2026 Kvartalsrapport (Q1)24. juli
2025 Generalforsamling23. juli
2025 Årsrapport9. juni
2025 Kvartalsrapport (Q4)5. juni
2025 Kvartalsrapport (Q3)30. jan.
Data hentes fra Morningstar, Quartr

Relaterte produkter

Kvartalsrapport (Q1)
109 dager siden1t 18min

Nyheter og Analyser

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Kommende
2026 Kvartalsrapport (Q2)
13. nov.
3 dager
Historisk
2026 Kvartalsrapport (Q1)24. juli
2025 Generalforsamling23. juli
2025 Årsrapport9. juni
2025 Kvartalsrapport (Q4)5. juni
2025 Kvartalsrapport (Q3)30. jan.
Data hentes fra Morningstar, Quartr

Relaterte produkter

Shareville

Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
  • for 22 t siden
    ·
    for 22 t siden
    ·
    Har regnet litt på aksjen. Og det er ganske overraskende. Økonomisk sett står aksjen veldig godt. Jeg regner etter Owner Earnings hvor vi tar utgangspunkt i hva som er tilbake til oss aksjonærer. Altså vekk med alt snakk og analytikervurderinger og inn til kjernen i regnskapet. Her har dere tall fra siste kvartalsrapport i mill. euro. Net Income: 226 + Depreciation & Amortization: 940 + Other Operating Activities -123 ± Change in Accounts Receivable 18 ± Change in Inventory 68 ± Change in Accounts Payable -198 ± Change in Other Net Operating Assets 3 Capital Expenditures (vedlikeholdsdelen satt til 25% av CAPEX) -161 Det gir en Owner Earnings på 773 Det er 102 mill. aksjer ute Det gir en Owner Earnings pr aksje på 7,51 Jeg setter P/E-forholdet til 8. Det gir en fair Kurs (Owner Earnings pr Share (TTM)×P/E-forholdet) på 60 GB og med en kurs på 9,8 GB gir det en oppside på 512%. Ikke dårlig. Tallene er de sist tilgjengelige. Regnskapsmessig burde mine beregninger og Owner Earnings pr. aksje på 7,51 EUR henge godt sammen med de seneste finansielle nøkkeltallene fra Wizz Air (har hentet dem fra Stockanalysis). Men.....ja dessverre...... markedsprisen og dermed aksjekursens fair verdi er også i høy grad påvirket av fremtidige forventninger til omsetning, inntjening og utgifter. I følge de nyeste prognosene forventes Wizz Air å vokse omsetningen med ca. 4-14% i året, og inntjeningen pr. aksje (EPS) ventes å stige med omkring 19-20% årlig over de neste par årene. Uansett ævl og frem og tilbake og jeg skal gi deg.....Regnskapet og kontantstrømmen understøtter et sterkt økonomisk fundament. Nuvel, forventninger til fremtidig omsetning og kostnader er usikre og kan moderere verdien......ingen tvil om det. Og det ses jo også av markedet som klart reflekterer denne usikkerheten i prisen, hvilket forklarer forskjellen mellom min fair verdi og den aktuelle aksjekursen. Jeg har ikke aksjen, men det får jeg. Det var da jeg så at Francisco Garcia Parames hadde kjøpt aksjen at jeg fikk øynene opp for en mulig god case. Nuvel, masse er risiko, men casen vil jeg mene er god. Motspill mottas gjerne......og hvis eldre økonomiske tall ønskes har jeg dem selvfølgelig allerede :-) God vind i seilene, og må fremdriften styres av forhåpentligvis snart stabile motorer og ikke skapt av vinden, som Vestas i stedet kan ta av.
    for 4 t siden
    ·
    for 4 t siden
    ·
    En resesjon ville ramme ganske mange bedrifter. Vanskelig å forutsi, men Tysklands lemping av utgiftsreglene er et godt tegn for euroøkonomien.
  • 30. aug.
    ·
    30. aug.
    ·
    Du kan også se på Ryanair (RYA)
    31. aug.
    ·
    31. aug.
    ·
    Jeg er en fan av Michael Kevin O'Leary og Ryanair. De kommer sannsynligvis til å gi ut imponerende rapporter i dagens situasjon. Jeg tror risiko/belønning er bedre med Wizz og EasyJet foreløpig.
  • 23. juli
    ·
    23. juli
    ·
    Min største beholdning. Inntjeningen må bli god 🙈
  • 17. juni
    ·
    17. juni
    ·
    Er det 1105 britiske pund eller 1105 GBP? Hva står denne kursen for? Jeg har vanligvis ikke noe problem med å tolke dette på en annen måte.
    23. juni
    ·
    23. juni
    ·
    Det er 11,05 GBP
  • 5. juni
    ·
    5. juni
    ·
    I dag kan du kjøpe oppføringsprisen fra 2015 på nytt :D
    10. juni
    ·
    10. juni
    ·
    ja oppført i London
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Great BritainCBOE Europe
Antall
Kjøp
920
Selg
Antall
1 257

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----
Høy
1 020
VWAP
1 005
Lav
992
OmsetningAntall
2,8 280 859
VWAP
1 005
Høy
1 020
Lav
992
OmsetningAntall
2,8 280 859

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Kunder besøkte også