Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.
Meglerstatistikk
Fant ingen data
Selskapshendelser
Vis alle
Kommende
2026 Q3-rapport
22. jan. 2026
Historisk
2026 Q2-rapport
13. nov.
2026 Q1-rapport
24. juli
2025 Q4-rapport
5. juni
2025 Q3-rapport
30. jan.
2025 Q2-rapport
7. nov. 2024
Data hentes fra FactSet, Quartr
Kunder besøkte også
Vis mer informasjon
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Har regnet litt på aksjen. Og det er ganske overraskende. Økonomisk sett står aksjen veldig godt. Jeg regner etter Owner Earnings hvor vi tar utgangspunkt i hva som er tilbake til oss aksjonærer. Altså vekk med alt snakk og analytikervurderinger og inn til kjernen i regnskapet. Her har dere tall fra siste kvartalsrapport i mill. euro.
Net Income: 226
+ Depreciation & Amortization: 940
+ Other Operating Activities -123
± Change in Accounts Receivable 18
± Change in Inventory 68
± Change in Accounts Payable -198
± Change in Other Net Operating Assets 3
Capital Expenditures (vedlikeholdsdelen satt til 25% av CAPEX) -161
Det gir en Owner Earnings på 773
Det er 102 mill. aksjer ute
Det gir en Owner Earnings pr aksje på 7,51
Jeg setter P/E-forholdet til 8.
Det gir en fair Kurs (Owner Earnings pr Share (TTM)×P/E-forholdet) på 60 GB og med en kurs på 9,8 GB gir det en oppside på 512%.
Ikke dårlig. Tallene er de sist tilgjengelige.
Regnskapsmessig burde mine beregninger og Owner Earnings pr. aksje på 7,51 EUR henge godt sammen med de seneste finansielle nøkkeltallene fra Wizz Air (har hentet dem fra Stockanalysis).
Men.....ja dessverre...... markedsprisen og dermed aksjekursens fair verdi er også i høy grad påvirket av fremtidige forventninger til omsetning, inntjening og utgifter.
I følge de nyeste prognosene forventes Wizz Air å vokse omsetningen med ca. 4-14% i året, og inntjeningen pr. aksje (EPS) ventes å stige med omkring 19-20% årlig over de neste par årene.
Uansett ævl og frem og tilbake og jeg skal gi deg.....Regnskapet og kontantstrømmen understøtter et sterkt økonomisk fundament.
Nuvel, forventninger til fremtidig omsetning og kostnader er usikre og kan moderere verdien......ingen tvil om det.
Og det ses jo også av markedet som klart reflekterer denne usikkerheten i prisen, hvilket forklarer forskjellen mellom min fair verdi og den aktuelle aksjekursen.
Jeg har ikke aksjen, men det får jeg. Det var da jeg så at Francisco Garcia Parames hadde kjøpt aksjen at jeg fikk øynene opp for en mulig god case. Nuvel, masse er risiko, men casen vil jeg mene er god.
Motspill mottas gjerne......og hvis eldre økonomiske tall ønskes har jeg dem selvfølgelig allerede :-)
God vind i seilene, og må fremdriften styres av forhåpentligvis snart stabile motorer og ikke skapt av vinden, som Vestas i stedet kan ta av.
Jeg er en fan av Michael Kevin O'Leary og Ryanair. De kommer sannsynligvis til å gi ut imponerende rapporter i dagens situasjon. Jeg tror risiko/belønning er bedre med Wizz og EasyJet foreløpig.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Nyheter og Analyser
Nyheter & pressemeldinger
Analyser
2 des. 08:47
∙
Selskapshendelser
Wizz Air ökade antalet passagerare med 8,6 procent i november
13 nov. 08:22
∙
Selskapshendelser
Wizz Air ökade rörelseresultatet mer än väntat
7 nov. 10:16
∙
Selskapshendelser
Wizz Air skjuter på Airbus-leveranser, byter över till kortdistansflygplan
4 nov. 07:14
∙
Selskapshendelser
Wizz Air ökade antalet passagerare med 13,1 procent i oktober
15 okt. 11:09
∙
Selskapshendelser
IAG är Morgan Stanleys top pick inom europeisk flygsektor
2 okt. 06:25
∙
Selskapshendelser
Wizz Air ökade antalet passagerare med 8,8 procent i september
19 sep. 05:56
∙
Flash
Deutsche Bank sänker Wizz Air till behåll (köp), riktkurs 14 pund (15)
2 sep. 06:12
∙
Selskapshendelser
Wizz Air ökade antalet passagerare med 11,4 procent i augusti
19 aug. 11:24
∙
Selskapshendelser
Wizz Air etablerar direktflyg från Göteborg och Malmö till bosniska Tuzla
5 aug. 10:46
∙
Selskapshendelser
Wizz Air öppnar ny linje till Skopje från Arlanda i höst
4 aug. 06:32
∙
Selskapshendelser
Wizz Air ökade antalet passagerare med 6,8 procent i juli
24 juli 06:47
∙
Selskapshendelser
Wizz Airs omsättning som väntat - ebitda lägre än väntat
14 juli 08:31
∙
Selskapshendelser
Wizz Air lämnar Abu Dhabi - stoppar samtliga flyg från september
2 juli 06:15
∙
Selskapshendelser
Wizz Air ökade antalet passagerare med 10,8 procent i juni
13 juni 08:53
∙
Selskapshendelser
Europeisk flygsektor i botten efter Israels attack på Iran
5 juni 07:33
∙
Selskapshendelser
Wizz Airs ebitda-resultat lägre än väntat - ger ingen guidning
3 juni 06:14
∙
Selskapshendelser
Wizz Air ökade antalet passagerare med 10,3 procent i maj
2 mai 06:08
∙
Selskapshendelser
Wizz Air ökade antalet passagerare med 10,8 procent i april
2 apr. 06:17
∙
Selskapshendelser
Wizz Air ökade antalet passagerare med 6,4 procent i mars
4 mars 07:13
∙
Selskapshendelser
Wizz Air ökade antalet passagerare med 5,1 procent i februari
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Relaterte produkter
Bull & Bear
2026 Q2-rapport
26 dager siden1t 16min
Nyheter og Analyser
Nyheter & pressemeldinger
Analyser
2 des. 08:47
∙
Selskapshendelser
Wizz Air ökade antalet passagerare med 8,6 procent i november
13 nov. 08:22
∙
Selskapshendelser
Wizz Air ökade rörelseresultatet mer än väntat
7 nov. 10:16
∙
Selskapshendelser
Wizz Air skjuter på Airbus-leveranser, byter över till kortdistansflygplan
4 nov. 07:14
∙
Selskapshendelser
Wizz Air ökade antalet passagerare med 13,1 procent i oktober
15 okt. 11:09
∙
Selskapshendelser
IAG är Morgan Stanleys top pick inom europeisk flygsektor
2 okt. 06:25
∙
Selskapshendelser
Wizz Air ökade antalet passagerare med 8,8 procent i september
19 sep. 05:56
∙
Flash
Deutsche Bank sänker Wizz Air till behåll (köp), riktkurs 14 pund (15)
2 sep. 06:12
∙
Selskapshendelser
Wizz Air ökade antalet passagerare med 11,4 procent i augusti
19 aug. 11:24
∙
Selskapshendelser
Wizz Air etablerar direktflyg från Göteborg och Malmö till bosniska Tuzla
5 aug. 10:46
∙
Selskapshendelser
Wizz Air öppnar ny linje till Skopje från Arlanda i höst
4 aug. 06:32
∙
Selskapshendelser
Wizz Air ökade antalet passagerare med 6,8 procent i juli
24 juli 06:47
∙
Selskapshendelser
Wizz Airs omsättning som väntat - ebitda lägre än väntat
14 juli 08:31
∙
Selskapshendelser
Wizz Air lämnar Abu Dhabi - stoppar samtliga flyg från september
2 juli 06:15
∙
Selskapshendelser
Wizz Air ökade antalet passagerare med 10,8 procent i juni
13 juni 08:53
∙
Selskapshendelser
Europeisk flygsektor i botten efter Israels attack på Iran
5 juni 07:33
∙
Selskapshendelser
Wizz Airs ebitda-resultat lägre än väntat - ger ingen guidning
3 juni 06:14
∙
Selskapshendelser
Wizz Air ökade antalet passagerare med 10,3 procent i maj
2 mai 06:08
∙
Selskapshendelser
Wizz Air ökade antalet passagerare med 10,8 procent i april
2 apr. 06:17
∙
Selskapshendelser
Wizz Air ökade antalet passagerare med 6,4 procent i mars
4 mars 07:13
∙
Selskapshendelser
Wizz Air ökade antalet passagerare med 5,1 procent i februari
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Har regnet litt på aksjen. Og det er ganske overraskende. Økonomisk sett står aksjen veldig godt. Jeg regner etter Owner Earnings hvor vi tar utgangspunkt i hva som er tilbake til oss aksjonærer. Altså vekk med alt snakk og analytikervurderinger og inn til kjernen i regnskapet. Her har dere tall fra siste kvartalsrapport i mill. euro.
Net Income: 226
+ Depreciation & Amortization: 940
+ Other Operating Activities -123
± Change in Accounts Receivable 18
± Change in Inventory 68
± Change in Accounts Payable -198
± Change in Other Net Operating Assets 3
Capital Expenditures (vedlikeholdsdelen satt til 25% av CAPEX) -161
Det gir en Owner Earnings på 773
Det er 102 mill. aksjer ute
Det gir en Owner Earnings pr aksje på 7,51
Jeg setter P/E-forholdet til 8.
Det gir en fair Kurs (Owner Earnings pr Share (TTM)×P/E-forholdet) på 60 GB og med en kurs på 9,8 GB gir det en oppside på 512%.
Ikke dårlig. Tallene er de sist tilgjengelige.
Regnskapsmessig burde mine beregninger og Owner Earnings pr. aksje på 7,51 EUR henge godt sammen med de seneste finansielle nøkkeltallene fra Wizz Air (har hentet dem fra Stockanalysis).
Men.....ja dessverre...... markedsprisen og dermed aksjekursens fair verdi er også i høy grad påvirket av fremtidige forventninger til omsetning, inntjening og utgifter.
I følge de nyeste prognosene forventes Wizz Air å vokse omsetningen med ca. 4-14% i året, og inntjeningen pr. aksje (EPS) ventes å stige med omkring 19-20% årlig over de neste par årene.
Uansett ævl og frem og tilbake og jeg skal gi deg.....Regnskapet og kontantstrømmen understøtter et sterkt økonomisk fundament.
Nuvel, forventninger til fremtidig omsetning og kostnader er usikre og kan moderere verdien......ingen tvil om det.
Og det ses jo også av markedet som klart reflekterer denne usikkerheten i prisen, hvilket forklarer forskjellen mellom min fair verdi og den aktuelle aksjekursen.
Jeg har ikke aksjen, men det får jeg. Det var da jeg så at Francisco Garcia Parames hadde kjøpt aksjen at jeg fikk øynene opp for en mulig god case. Nuvel, masse er risiko, men casen vil jeg mene er god.
Motspill mottas gjerne......og hvis eldre økonomiske tall ønskes har jeg dem selvfølgelig allerede :-)
God vind i seilene, og må fremdriften styres av forhåpentligvis snart stabile motorer og ikke skapt av vinden, som Vestas i stedet kan ta av.
Jeg er en fan av Michael Kevin O'Leary og Ryanair. De kommer sannsynligvis til å gi ut imponerende rapporter i dagens situasjon. Jeg tror risiko/belønning er bedre med Wizz og EasyJet foreløpig.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Ordredybde
CBOE Europe
Antall
Kjøp
0
1 100
Selg
Antall
1 101
0
Siste handler
Tid
Pris
Antall
Kjøpere
Selger
-
-
-
-
-
Høy
1 109
VWAP
1 100
Lav
1 090
OmsetningAntall
1,4 130 998
VWAP
1 100
Høy
1 109
Lav
1 090
OmsetningAntall
1,4 130 998
Risikoinformasjon om aksjehandel
Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.
Meglerstatistikk
Fant ingen data
Kunder besøkte også
Vis mer informasjon
Selskapshendelser
Vis alle
Kommende
2026 Q3-rapport
22. jan. 2026
Historisk
2026 Q2-rapport
13. nov.
2026 Q1-rapport
24. juli
2025 Q4-rapport
5. juni
2025 Q3-rapport
30. jan.
2025 Q2-rapport
7. nov. 2024
Data hentes fra FactSet, Quartr
Relaterte produkter
Bull & Bear
2026 Q2-rapport
26 dager siden1t 16min
Nyheter og Analyser
Nyheter & pressemeldinger
Analyser
2 des. 08:47
∙
Selskapshendelser
Wizz Air ökade antalet passagerare med 8,6 procent i november
13 nov. 08:22
∙
Selskapshendelser
Wizz Air ökade rörelseresultatet mer än väntat
7 nov. 10:16
∙
Selskapshendelser
Wizz Air skjuter på Airbus-leveranser, byter över till kortdistansflygplan
4 nov. 07:14
∙
Selskapshendelser
Wizz Air ökade antalet passagerare med 13,1 procent i oktober
15 okt. 11:09
∙
Selskapshendelser
IAG är Morgan Stanleys top pick inom europeisk flygsektor
2 okt. 06:25
∙
Selskapshendelser
Wizz Air ökade antalet passagerare med 8,8 procent i september
19 sep. 05:56
∙
Flash
Deutsche Bank sänker Wizz Air till behåll (köp), riktkurs 14 pund (15)
2 sep. 06:12
∙
Selskapshendelser
Wizz Air ökade antalet passagerare med 11,4 procent i augusti
19 aug. 11:24
∙
Selskapshendelser
Wizz Air etablerar direktflyg från Göteborg och Malmö till bosniska Tuzla
5 aug. 10:46
∙
Selskapshendelser
Wizz Air öppnar ny linje till Skopje från Arlanda i höst
4 aug. 06:32
∙
Selskapshendelser
Wizz Air ökade antalet passagerare med 6,8 procent i juli
24 juli 06:47
∙
Selskapshendelser
Wizz Airs omsättning som väntat - ebitda lägre än väntat
14 juli 08:31
∙
Selskapshendelser
Wizz Air lämnar Abu Dhabi - stoppar samtliga flyg från september
2 juli 06:15
∙
Selskapshendelser
Wizz Air ökade antalet passagerare med 10,8 procent i juni
13 juni 08:53
∙
Selskapshendelser
Europeisk flygsektor i botten efter Israels attack på Iran
5 juni 07:33
∙
Selskapshendelser
Wizz Airs ebitda-resultat lägre än väntat - ger ingen guidning
3 juni 06:14
∙
Selskapshendelser
Wizz Air ökade antalet passagerare med 10,3 procent i maj
2 mai 06:08
∙
Selskapshendelser
Wizz Air ökade antalet passagerare med 10,8 procent i april
2 apr. 06:17
∙
Selskapshendelser
Wizz Air ökade antalet passagerare med 6,4 procent i mars
4 mars 07:13
∙
Selskapshendelser
Wizz Air ökade antalet passagerare med 5,1 procent i februari
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Selskapshendelser
Vis alle
Kommende
2026 Q3-rapport
22. jan. 2026
Historisk
2026 Q2-rapport
13. nov.
2026 Q1-rapport
24. juli
2025 Q4-rapport
5. juni
2025 Q3-rapport
30. jan.
2025 Q2-rapport
7. nov. 2024
Data hentes fra FactSet, Quartr
Relaterte produkter
Bull & Bear
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Har regnet litt på aksjen. Og det er ganske overraskende. Økonomisk sett står aksjen veldig godt. Jeg regner etter Owner Earnings hvor vi tar utgangspunkt i hva som er tilbake til oss aksjonærer. Altså vekk med alt snakk og analytikervurderinger og inn til kjernen i regnskapet. Her har dere tall fra siste kvartalsrapport i mill. euro.
Net Income: 226
+ Depreciation & Amortization: 940
+ Other Operating Activities -123
± Change in Accounts Receivable 18
± Change in Inventory 68
± Change in Accounts Payable -198
± Change in Other Net Operating Assets 3
Capital Expenditures (vedlikeholdsdelen satt til 25% av CAPEX) -161
Det gir en Owner Earnings på 773
Det er 102 mill. aksjer ute
Det gir en Owner Earnings pr aksje på 7,51
Jeg setter P/E-forholdet til 8.
Det gir en fair Kurs (Owner Earnings pr Share (TTM)×P/E-forholdet) på 60 GB og med en kurs på 9,8 GB gir det en oppside på 512%.
Ikke dårlig. Tallene er de sist tilgjengelige.
Regnskapsmessig burde mine beregninger og Owner Earnings pr. aksje på 7,51 EUR henge godt sammen med de seneste finansielle nøkkeltallene fra Wizz Air (har hentet dem fra Stockanalysis).
Men.....ja dessverre...... markedsprisen og dermed aksjekursens fair verdi er også i høy grad påvirket av fremtidige forventninger til omsetning, inntjening og utgifter.
I følge de nyeste prognosene forventes Wizz Air å vokse omsetningen med ca. 4-14% i året, og inntjeningen pr. aksje (EPS) ventes å stige med omkring 19-20% årlig over de neste par årene.
Uansett ævl og frem og tilbake og jeg skal gi deg.....Regnskapet og kontantstrømmen understøtter et sterkt økonomisk fundament.
Nuvel, forventninger til fremtidig omsetning og kostnader er usikre og kan moderere verdien......ingen tvil om det.
Og det ses jo også av markedet som klart reflekterer denne usikkerheten i prisen, hvilket forklarer forskjellen mellom min fair verdi og den aktuelle aksjekursen.
Jeg har ikke aksjen, men det får jeg. Det var da jeg så at Francisco Garcia Parames hadde kjøpt aksjen at jeg fikk øynene opp for en mulig god case. Nuvel, masse er risiko, men casen vil jeg mene er god.
Motspill mottas gjerne......og hvis eldre økonomiske tall ønskes har jeg dem selvfølgelig allerede :-)
God vind i seilene, og må fremdriften styres av forhåpentligvis snart stabile motorer og ikke skapt av vinden, som Vestas i stedet kan ta av.
Jeg er en fan av Michael Kevin O'Leary og Ryanair. De kommer sannsynligvis til å gi ut imponerende rapporter i dagens situasjon. Jeg tror risiko/belønning er bedre med Wizz og EasyJet foreløpig.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Ordredybde
CBOE Europe
Antall
Kjøp
0
1 100
Selg
Antall
1 101
0
Siste handler
Tid
Pris
Antall
Kjøpere
Selger
-
-
-
-
-
Høy
1 109
VWAP
1 100
Lav
1 090
OmsetningAntall
1,4 130 998
VWAP
1 100
Høy
1 109
Lav
1 090
OmsetningAntall
1,4 130 998
Risikoinformasjon om aksjehandel
Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.