Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.

WPP Plc.

WPP Plc.

287,90GBX
−0,45% (−1,30)
Ved stenging
Høy291,00
Lav283,20
Omsetning
3,9 MGBP
287,90GBX
−0,45% (−1,30)
Ved stenging
Høy291,00
Lav283,20
Omsetning
3,9 MGBP

WPP Plc.

WPP Plc.

287,90GBX
−0,45% (−1,30)
Ved stenging
Høy291,00
Lav283,20
Omsetning
3,9 MGBP
287,90GBX
−0,45% (−1,30)
Ved stenging
Høy291,00
Lav283,20
Omsetning
3,9 MGBP

WPP Plc.

WPP Plc.

287,90GBX
−0,45% (−1,30)
Ved stenging
Høy291,00
Lav283,20
Omsetning
3,9 MGBP
287,90GBX
−0,45% (−1,30)
Ved stenging
Høy291,00
Lav283,20
Omsetning
3,9 MGBP
2025 Q3-rapport
35 dager siden1t 0min
0,075 GBP/aksje
Siste utbytte
11,03 %Direkteavkastning

Ordredybde

Great BritainCBOE Europe
Antall
Kjøp
0
Selg
Antall
0

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----
Høy
291
VWAP
288
Lav
283,2
OmsetningAntall
3,9 1 338 684
VWAP
288
Høy
291
Lav
283,2
OmsetningAntall
3,9 1 338 684

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Kommende
2025 Q4-rapport
19. feb. 2026
Historisk
2025 Q3-rapport30. okt.
2025 Q2-rapport7. aug.
Årlig generalforsamling 202523. mai
2025 Q1-rapport25. apr.
2024 Q4-rapport27. feb.
Data hentes fra Quartr, FactSet

Shareville

Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
  • 9. juli
    ·
    9. juli
    ·
    WPP, verdens nest største reklamegruppe, kuttet sin årlige fortjenesteprognose etter et kraftig fall i kundeutgifter i juni. Dette skapte bekymring for selskapets evne til å tilpasse seg AI-drevne endringer midt i økende økonomisk usikkerhet. Aksjene falt til et 16-års lavpunkt. Administrerende direktør Mark Read, som vil trekke seg innen årets slutt, viste til redusert kundetillit og færre nye forretningsmuligheter. Selskapets relansering av medieavdelingen ettersom WPP Media ennå ikke leverer forbedrede resultater. WPP forventer nå at den organiske omsetningen vil falle med 3–5 % og at driftsmarginen vil krympe med opptil 175 basispunkter. Selskapet fortsetter å møte press fra kundetap, svak etterspørsel i Kina og konkurranse fra AI-verktøy som lar annonsører administrere kampanjer internt.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter og Analyser

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

2025 Q3-rapport
35 dager siden1t 0min
0,075 GBP/aksje
Siste utbytte
11,03 %Direkteavkastning

Nyheter og Analyser

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Shareville

Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
  • 9. juli
    ·
    9. juli
    ·
    WPP, verdens nest største reklamegruppe, kuttet sin årlige fortjenesteprognose etter et kraftig fall i kundeutgifter i juni. Dette skapte bekymring for selskapets evne til å tilpasse seg AI-drevne endringer midt i økende økonomisk usikkerhet. Aksjene falt til et 16-års lavpunkt. Administrerende direktør Mark Read, som vil trekke seg innen årets slutt, viste til redusert kundetillit og færre nye forretningsmuligheter. Selskapets relansering av medieavdelingen ettersom WPP Media ennå ikke leverer forbedrede resultater. WPP forventer nå at den organiske omsetningen vil falle med 3–5 % og at driftsmarginen vil krympe med opptil 175 basispunkter. Selskapet fortsetter å møte press fra kundetap, svak etterspørsel i Kina og konkurranse fra AI-verktøy som lar annonsører administrere kampanjer internt.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Great BritainCBOE Europe
Antall
Kjøp
0
Selg
Antall
0

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----
Høy
291
VWAP
288
Lav
283,2
OmsetningAntall
3,9 1 338 684
VWAP
288
Høy
291
Lav
283,2
OmsetningAntall
3,9 1 338 684

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Kommende
2025 Q4-rapport
19. feb. 2026
Historisk
2025 Q3-rapport30. okt.
2025 Q2-rapport7. aug.
Årlig generalforsamling 202523. mai
2025 Q1-rapport25. apr.
2024 Q4-rapport27. feb.
Data hentes fra Quartr, FactSet

Relaterte produkter

2025 Q3-rapport
35 dager siden1t 0min

Nyheter og Analyser

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Kommende
2025 Q4-rapport
19. feb. 2026
Historisk
2025 Q3-rapport30. okt.
2025 Q2-rapport7. aug.
Årlig generalforsamling 202523. mai
2025 Q1-rapport25. apr.
2024 Q4-rapport27. feb.
Data hentes fra Quartr, FactSet

Relaterte produkter

0,075 GBP/aksje
Siste utbytte
11,03 %Direkteavkastning

Shareville

Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
  • 9. juli
    ·
    9. juli
    ·
    WPP, verdens nest største reklamegruppe, kuttet sin årlige fortjenesteprognose etter et kraftig fall i kundeutgifter i juni. Dette skapte bekymring for selskapets evne til å tilpasse seg AI-drevne endringer midt i økende økonomisk usikkerhet. Aksjene falt til et 16-års lavpunkt. Administrerende direktør Mark Read, som vil trekke seg innen årets slutt, viste til redusert kundetillit og færre nye forretningsmuligheter. Selskapets relansering av medieavdelingen ettersom WPP Media ennå ikke leverer forbedrede resultater. WPP forventer nå at den organiske omsetningen vil falle med 3–5 % og at driftsmarginen vil krympe med opptil 175 basispunkter. Selskapet fortsetter å møte press fra kundetap, svak etterspørsel i Kina og konkurranse fra AI-verktøy som lar annonsører administrere kampanjer internt.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Great BritainCBOE Europe
Antall
Kjøp
0
Selg
Antall
0

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----
Høy
291
VWAP
288
Lav
283,2
OmsetningAntall
3,9 1 338 684
VWAP
288
Høy
291
Lav
283,2
OmsetningAntall
3,9 1 338 684

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data