Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.

Bouvet

Vi fant ingen data.
2026 Q1-rapport
43 dager siden
3,00 NOK/aksje
Siste utbytte
6,99%Direkteavkastning

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
19. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
13. mai
2025 Q4-rapport
13. feb.
2025 Q3-rapport
11. nov. 2025
2025 Q2-rapport
26. aug. 2025
2025 Q1-rapport
21. mai 2025

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 8 t siden · Endret
  • for 18 t siden
    Flere her som håper på snuoperasjon og kjøper seg inn i en fallende kniv. Hva er det som kjøpere ser hva selgere ikke ser?
    for 8 t siden
    Deler tanken din på at man ønsker å bruke mindre på konsulenter, men av og til er det økonomisk riktig å bruke konsulenter enn å ansette for kortsiktige behov. Jeg har større tro på høyere hastighet, kortere oppdrag, men flere. Da kan man fortsette å ta seg betalt for det.
  • for 2 døgn siden
    turnaround case nå? wow 1%pluss !
  • for 2 døgn siden
    Starter en lytteposisjon i Bouvet etter lang tids fall. Jeg tror ikke AI vil fjerne behovet for deres tjenester. Derimot tror jeg at de vil utnytte dette og overaske. Utbytte yield og pe er attraktiv etter min mening. Mulig jeg øker fremover. Starter med 0,49% av en portefølje på 100%. Gjør en egen vurdering.
    for 1 døgn siden
    AI fjerner ikke behovet for systemutviklere og programmerere. AI forsterker behovet for dyktige systemutviklere og programmerere, SRE, UX-designere osv., med høy kompetanse. Kompetansekravet og leveringstakt og -kvalitet blir mye viktigere framover, og her tror jeg flere, deriblant Bouvet er godt rustet. Tok meg en liten post jeg også :)
  • 18. juni · Endret
    Jeg kjøpte meg en liten post i selskapet til tross for at den ligger i en negativ trend. Den gir tilfredsstillende utbytte og fortjenesten er innenfor for meg. Jeg syns prisen er attraktiv. I tillegg så ønsket jeg å vekte meg opp innen teknologi. Vi får håpe at den ikke fortsetter fallet. Kan være litt farlig å kjøpe en aksje som er i en fallende trend, men jeg ser at meglerhusene i snitt venter en kurs rundt 50 kroner. Det virker som en av eierne også er enig med meg i at den har falt for meget. Mulig at en må smøre seg med litt tålmodighet Jeg ser imidlertid at Q1 i år har falt i forhold til i fjor, men får håpe dette ikke er en trend med nedadgående inntekter. https://www.finansavisen.no/teknologi/2026/06/17/8359164/sverre-hurum-om-bouvet-raset-jeg-har-penger-nok
    21. juni
    ·
    ..aldri fang en fallende kniv
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport
43 dager siden
3,00 NOK/aksje
Siste utbytte
6,99%Direkteavkastning

Nyheter

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 8 t siden · Endret
  • for 18 t siden
    Flere her som håper på snuoperasjon og kjøper seg inn i en fallende kniv. Hva er det som kjøpere ser hva selgere ikke ser?
    for 8 t siden
    Deler tanken din på at man ønsker å bruke mindre på konsulenter, men av og til er det økonomisk riktig å bruke konsulenter enn å ansette for kortsiktige behov. Jeg har større tro på høyere hastighet, kortere oppdrag, men flere. Da kan man fortsette å ta seg betalt for det.
  • for 2 døgn siden
    turnaround case nå? wow 1%pluss !
  • for 2 døgn siden
    Starter en lytteposisjon i Bouvet etter lang tids fall. Jeg tror ikke AI vil fjerne behovet for deres tjenester. Derimot tror jeg at de vil utnytte dette og overaske. Utbytte yield og pe er attraktiv etter min mening. Mulig jeg øker fremover. Starter med 0,49% av en portefølje på 100%. Gjør en egen vurdering.
    for 1 døgn siden
    AI fjerner ikke behovet for systemutviklere og programmerere. AI forsterker behovet for dyktige systemutviklere og programmerere, SRE, UX-designere osv., med høy kompetanse. Kompetansekravet og leveringstakt og -kvalitet blir mye viktigere framover, og her tror jeg flere, deriblant Bouvet er godt rustet. Tok meg en liten post jeg også :)
  • 18. juni · Endret
    Jeg kjøpte meg en liten post i selskapet til tross for at den ligger i en negativ trend. Den gir tilfredsstillende utbytte og fortjenesten er innenfor for meg. Jeg syns prisen er attraktiv. I tillegg så ønsket jeg å vekte meg opp innen teknologi. Vi får håpe at den ikke fortsetter fallet. Kan være litt farlig å kjøpe en aksje som er i en fallende trend, men jeg ser at meglerhusene i snitt venter en kurs rundt 50 kroner. Det virker som en av eierne også er enig med meg i at den har falt for meget. Mulig at en må smøre seg med litt tålmodighet Jeg ser imidlertid at Q1 i år har falt i forhold til i fjor, men får håpe dette ikke er en trend med nedadgående inntekter. https://www.finansavisen.no/teknologi/2026/06/17/8359164/sverre-hurum-om-bouvet-raset-jeg-har-penger-nok
    21. juni
    ·
    ..aldri fang en fallende kniv
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
19. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
13. mai
2025 Q4-rapport
13. feb.
2025 Q3-rapport
11. nov. 2025
2025 Q2-rapport
26. aug. 2025
2025 Q1-rapport
21. mai 2025

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport
43 dager siden

Nyheter

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
19. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
13. mai
2025 Q4-rapport
13. feb.
2025 Q3-rapport
11. nov. 2025
2025 Q2-rapport
26. aug. 2025
2025 Q1-rapport
21. mai 2025

Relaterte produkter

3,00 NOK/aksje
Siste utbytte
6,99%Direkteavkastning

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 8 t siden · Endret
  • for 18 t siden
    Flere her som håper på snuoperasjon og kjøper seg inn i en fallende kniv. Hva er det som kjøpere ser hva selgere ikke ser?
    for 8 t siden
    Deler tanken din på at man ønsker å bruke mindre på konsulenter, men av og til er det økonomisk riktig å bruke konsulenter enn å ansette for kortsiktige behov. Jeg har større tro på høyere hastighet, kortere oppdrag, men flere. Da kan man fortsette å ta seg betalt for det.
  • for 2 døgn siden
    turnaround case nå? wow 1%pluss !
  • for 2 døgn siden
    Starter en lytteposisjon i Bouvet etter lang tids fall. Jeg tror ikke AI vil fjerne behovet for deres tjenester. Derimot tror jeg at de vil utnytte dette og overaske. Utbytte yield og pe er attraktiv etter min mening. Mulig jeg øker fremover. Starter med 0,49% av en portefølje på 100%. Gjør en egen vurdering.
    for 1 døgn siden
    AI fjerner ikke behovet for systemutviklere og programmerere. AI forsterker behovet for dyktige systemutviklere og programmerere, SRE, UX-designere osv., med høy kompetanse. Kompetansekravet og leveringstakt og -kvalitet blir mye viktigere framover, og her tror jeg flere, deriblant Bouvet er godt rustet. Tok meg en liten post jeg også :)
  • 18. juni · Endret
    Jeg kjøpte meg en liten post i selskapet til tross for at den ligger i en negativ trend. Den gir tilfredsstillende utbytte og fortjenesten er innenfor for meg. Jeg syns prisen er attraktiv. I tillegg så ønsket jeg å vekte meg opp innen teknologi. Vi får håpe at den ikke fortsetter fallet. Kan være litt farlig å kjøpe en aksje som er i en fallende trend, men jeg ser at meglerhusene i snitt venter en kurs rundt 50 kroner. Det virker som en av eierne også er enig med meg i at den har falt for meget. Mulig at en må smøre seg med litt tålmodighet Jeg ser imidlertid at Q1 i år har falt i forhold til i fjor, men får håpe dette ikke er en trend med nedadgående inntekter. https://www.finansavisen.no/teknologi/2026/06/17/8359164/sverre-hurum-om-bouvet-raset-jeg-har-penger-nok
    21. juni
    ·
    ..aldri fang en fallende kniv
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data