Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.

cBrain

Vi fant ingen data.
2026 Q1-rapport

Kun PDF

57 dager siden
1,00 DKK/aksje
Siste utbytte
2,07%Direkteavkastning

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
20. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
29. apr.
2025 Q4-rapport
19. feb.
2025 Q3-rapport
6. nov. 2025
2025 Q2-rapport
21. aug. 2025
2025 Q1-rapport
29. apr. 2025

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 6 t siden
    ·
    Se dagens nyhet fra cBrain på deres hjemmeside, som kan få ganske STOR betydning for selskapet, hvor jeg har skissert noen av mine begrunnelser her: Deres COTS- og nisjestrategi (2026-2028) ser ut til å holde med deres F2 klima som spydspiss rundt miljøtillatelser. Ved å få toppkarakter hos både Det hvite hus (USA) og nå Europa-kommisjonen (EU), har cBrain oppnådd det man kaller et godkjenningsstempel (endorsement) på aller høyeste politiske nivå. Det fjerner en enorm mengde usikkerhet når lokale tyske delstater eller amerikanske agenturer skal velge programvare. cBrain avslører at de nå har bygget opp en pipeline med mer enn 50 miljøtillatelsesmuligheter i USA. De bekrefter at de har to aktive pilotprosjekter i gang (staten California samt i Washington, D.C.). Europa-kommisjonens Generaldirektorat (DG GROW) har gitt F2-plattformen den høyeste digitale scoren blant de vurderte løsningene. Hva det betyr: Det betyr at når EU-landene skal utbetale midler til den grønne omstillingen, og embetsmenn leter etter ferdige løsninger (COTS), står cBrain nå øverst på listen over anbefalt praksis. Det fremheves spesifikt at F2 mestrer "ansvarlig AI" (Agentic AI) og low-code. Dette er cBrains store vern mot konkurrenter som Microsoft eller ServiceNow: F2 er født for byråkrati og lovgivning, og dette har EU nå svart på hvitt anerkjent.
    for 4 t siden
    ·
    Det er jo det nærmeste vi har fått på en faktisk nyhet på lang tid, og det skyver litt på kursen. Nå mangler vi bare en skikkelig forretningsorientert nyhet, så blir det gøy.
  • for 7 t siden · Endret
    ·
    Pressemelding nr. 03/2026 Europakommisjonens rapport støtter cBrains utvidelse av miljøtillatelsesaktiviteter i Europa København, 25. juni 2026 Miljøtillatelse er et av de to internasjonale markedssegmentene valgt av cBrain® (NASDAQ: CBRAIN) som en del av selskapets vekststrategi. En nylig publisert studie fra Europakommisjonen identifiserer cBrain F2®-plattformen som et ledende europeisk eksempel på digital miljøtillatelse. Studien støtter cBrains beslutning om å øke sine aktiviteter innen miljøtillatelse over hele Europa. Anerkjennelsen følger en rapport fra 2024 fra White House Council on Environmental Quality (CEQ), som fremhevet F2-plattformen som en referanseløsning for digital miljøtillatelse i USA. Sammen indikerer de to uavhengige studiene et voksende internasjonalt fokus på modernisering av tillatelsesprosesser gjennom digitalisering og AI. Gjenbruk av erfaringer over hele verden cBrain F2-plattformen ble opprinnelig utviklet i samarbeid med det danske Miljøstyrelsen for å støtte komplekse miljøtillatelses- og reguleringsprosesser. I 2024 utstedte White House Council on Environmental Quality en rapport til den amerikanske kongressen som fremhevet F2-plattformen som en referanseløsning for digital miljøtillatelse. Etter rapporten økte cBrain sine kommersielle aktiviteter i USA. De amerikanske aktivitetene har bidratt til å bygge en pipeline med mer enn 50 muligheter for miljøtillatelse og åpningen av to pilotprosjekter med amerikanske offentlige myndigheter i delstaten California og i Washington, D.C. I samarbeid med amerikanske myndigheter har cBrain videreutviklet plattformen, inkludert tillegg av AI-funksjonalitet designet for å støtte tillatelses- og reguleringssaksbehandling. Den nylig publiserte studien fra Europakommisjonens Generaldirektorat for det indre marked, industri, entreprenørskap og små og mellomstore bedrifter (DG GROW) antyder at Europa beveger seg i en lignende retning. Studien beskriver F2-plattformen som en AI-aktivert ende-til-ende tillatelsesplattform og fremhever funksjoner som integrert saksbehandling, konfigurerbare arbeidsflyter, low-code prosesskonfigurasjon og ansvarlig AI. Studien identifiserer videre F2 som en av Europas ledende løsningspraksiser for digital tillatelse og tildeler plattformen den høyeste digitale modenhetsscoren blant de vurderte løsningene. En strukturell markedsmulighet Både i Europa og USA søker regjeringer å akselerere tillatelsesprosesser, øke åpenheten og den juridiske etterlevelsen. Behovet drives av voksende investeringer i energiinfrastruktur, industriell utvikling, kritiske råvarer og den grønne omstillingen. Som et resultat ser offentlige myndigheter i økende grad etter digitale plattformer som er i stand til å forenkle og automatisere komplekse administrative prosesser på tvers av flere myndigheter og regelverk. CEO Per Tejs Knudsen kommenterer: "White House-rapporten ga oss tillit til at miljøtillatelse kunne bli et viktig internasjonalt marked for cBrain. I løpet av det siste året har vi investert i å bygge aktiviteter i USA og etablert en voksende pipeline av muligheter. Europakommisjonens studie bekrefter at Europa står overfor mange av de samme utfordringene og prioriteringene. Vi ser derfor en betydelig mulighet til å utvide våre aktiviteter i Europa og bygge videre på erfaringen vi har oppnådd i både Danmark og USA." Kombinasjonen av uavhengig anerkjennelse fra både Det hvite hus og Europakommisjonen støtter cBrains strategiske fokus på miljøtillatelse som et av selskapets to utvalgte internasjonale vekstsegmenter. Med vennlig hilsen Per Tejs Knudsen, CEO
  • for 11 t siden
    ·
    Åpenbar oppkjøpskandidat!
    for 4 t siden
    ·
    Hmmm nok en gang bare sludder og vås. Ingen konkrete ordrer. Som alltid, tomme løfter!
  • for 1 døgn siden
    ·
    Man kan bare si én ting, ledelsen må skiftes ut, CEO-en, som er eieren, må skiftes ut snarest mulig, han forstår ikke å drive den virksomheten, det er ingen tillit til ham, det er jo beviselig, se aksjekursen. Man må håpe at noen store fond kommer og rydder opp i rotet eller at han selv trekker seg og lar noen andre og mer kompetente ledere ta over. Det er uhørt dårlig!
    for 1 døgn siden
    ·
    Så jeg forstår du vil skifte ut ledelsen i stort sett samtlige danske aksjeselskaper, da kursen sliter i veldig veldig mange av dem. Det er nok ikke bare ledelsesproblemer som gjør seg gjeldende når så mange lider. Men lykke til med å skifte ut alle.
  • for 2 døgn siden
    ·
    Er det ingen bunn i den aksjen?
    for 2 døgn siden
    ·
    Her må vi nok vente på faktiske nyheter.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport

Kun PDF

57 dager siden
1,00 DKK/aksje
Siste utbytte
2,07%Direkteavkastning

Nyheter

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 6 t siden
    ·
    Se dagens nyhet fra cBrain på deres hjemmeside, som kan få ganske STOR betydning for selskapet, hvor jeg har skissert noen av mine begrunnelser her: Deres COTS- og nisjestrategi (2026-2028) ser ut til å holde med deres F2 klima som spydspiss rundt miljøtillatelser. Ved å få toppkarakter hos både Det hvite hus (USA) og nå Europa-kommisjonen (EU), har cBrain oppnådd det man kaller et godkjenningsstempel (endorsement) på aller høyeste politiske nivå. Det fjerner en enorm mengde usikkerhet når lokale tyske delstater eller amerikanske agenturer skal velge programvare. cBrain avslører at de nå har bygget opp en pipeline med mer enn 50 miljøtillatelsesmuligheter i USA. De bekrefter at de har to aktive pilotprosjekter i gang (staten California samt i Washington, D.C.). Europa-kommisjonens Generaldirektorat (DG GROW) har gitt F2-plattformen den høyeste digitale scoren blant de vurderte løsningene. Hva det betyr: Det betyr at når EU-landene skal utbetale midler til den grønne omstillingen, og embetsmenn leter etter ferdige løsninger (COTS), står cBrain nå øverst på listen over anbefalt praksis. Det fremheves spesifikt at F2 mestrer "ansvarlig AI" (Agentic AI) og low-code. Dette er cBrains store vern mot konkurrenter som Microsoft eller ServiceNow: F2 er født for byråkrati og lovgivning, og dette har EU nå svart på hvitt anerkjent.
    for 4 t siden
    ·
    Det er jo det nærmeste vi har fått på en faktisk nyhet på lang tid, og det skyver litt på kursen. Nå mangler vi bare en skikkelig forretningsorientert nyhet, så blir det gøy.
  • for 7 t siden · Endret
    ·
    Pressemelding nr. 03/2026 Europakommisjonens rapport støtter cBrains utvidelse av miljøtillatelsesaktiviteter i Europa København, 25. juni 2026 Miljøtillatelse er et av de to internasjonale markedssegmentene valgt av cBrain® (NASDAQ: CBRAIN) som en del av selskapets vekststrategi. En nylig publisert studie fra Europakommisjonen identifiserer cBrain F2®-plattformen som et ledende europeisk eksempel på digital miljøtillatelse. Studien støtter cBrains beslutning om å øke sine aktiviteter innen miljøtillatelse over hele Europa. Anerkjennelsen følger en rapport fra 2024 fra White House Council on Environmental Quality (CEQ), som fremhevet F2-plattformen som en referanseløsning for digital miljøtillatelse i USA. Sammen indikerer de to uavhengige studiene et voksende internasjonalt fokus på modernisering av tillatelsesprosesser gjennom digitalisering og AI. Gjenbruk av erfaringer over hele verden cBrain F2-plattformen ble opprinnelig utviklet i samarbeid med det danske Miljøstyrelsen for å støtte komplekse miljøtillatelses- og reguleringsprosesser. I 2024 utstedte White House Council on Environmental Quality en rapport til den amerikanske kongressen som fremhevet F2-plattformen som en referanseløsning for digital miljøtillatelse. Etter rapporten økte cBrain sine kommersielle aktiviteter i USA. De amerikanske aktivitetene har bidratt til å bygge en pipeline med mer enn 50 muligheter for miljøtillatelse og åpningen av to pilotprosjekter med amerikanske offentlige myndigheter i delstaten California og i Washington, D.C. I samarbeid med amerikanske myndigheter har cBrain videreutviklet plattformen, inkludert tillegg av AI-funksjonalitet designet for å støtte tillatelses- og reguleringssaksbehandling. Den nylig publiserte studien fra Europakommisjonens Generaldirektorat for det indre marked, industri, entreprenørskap og små og mellomstore bedrifter (DG GROW) antyder at Europa beveger seg i en lignende retning. Studien beskriver F2-plattformen som en AI-aktivert ende-til-ende tillatelsesplattform og fremhever funksjoner som integrert saksbehandling, konfigurerbare arbeidsflyter, low-code prosesskonfigurasjon og ansvarlig AI. Studien identifiserer videre F2 som en av Europas ledende løsningspraksiser for digital tillatelse og tildeler plattformen den høyeste digitale modenhetsscoren blant de vurderte løsningene. En strukturell markedsmulighet Både i Europa og USA søker regjeringer å akselerere tillatelsesprosesser, øke åpenheten og den juridiske etterlevelsen. Behovet drives av voksende investeringer i energiinfrastruktur, industriell utvikling, kritiske råvarer og den grønne omstillingen. Som et resultat ser offentlige myndigheter i økende grad etter digitale plattformer som er i stand til å forenkle og automatisere komplekse administrative prosesser på tvers av flere myndigheter og regelverk. CEO Per Tejs Knudsen kommenterer: "White House-rapporten ga oss tillit til at miljøtillatelse kunne bli et viktig internasjonalt marked for cBrain. I løpet av det siste året har vi investert i å bygge aktiviteter i USA og etablert en voksende pipeline av muligheter. Europakommisjonens studie bekrefter at Europa står overfor mange av de samme utfordringene og prioriteringene. Vi ser derfor en betydelig mulighet til å utvide våre aktiviteter i Europa og bygge videre på erfaringen vi har oppnådd i både Danmark og USA." Kombinasjonen av uavhengig anerkjennelse fra både Det hvite hus og Europakommisjonen støtter cBrains strategiske fokus på miljøtillatelse som et av selskapets to utvalgte internasjonale vekstsegmenter. Med vennlig hilsen Per Tejs Knudsen, CEO
  • for 11 t siden
    ·
    Åpenbar oppkjøpskandidat!
    for 4 t siden
    ·
    Hmmm nok en gang bare sludder og vås. Ingen konkrete ordrer. Som alltid, tomme løfter!
  • for 1 døgn siden
    ·
    Man kan bare si én ting, ledelsen må skiftes ut, CEO-en, som er eieren, må skiftes ut snarest mulig, han forstår ikke å drive den virksomheten, det er ingen tillit til ham, det er jo beviselig, se aksjekursen. Man må håpe at noen store fond kommer og rydder opp i rotet eller at han selv trekker seg og lar noen andre og mer kompetente ledere ta over. Det er uhørt dårlig!
    for 1 døgn siden
    ·
    Så jeg forstår du vil skifte ut ledelsen i stort sett samtlige danske aksjeselskaper, da kursen sliter i veldig veldig mange av dem. Det er nok ikke bare ledelsesproblemer som gjør seg gjeldende når så mange lider. Men lykke til med å skifte ut alle.
  • for 2 døgn siden
    ·
    Er det ingen bunn i den aksjen?
    for 2 døgn siden
    ·
    Her må vi nok vente på faktiske nyheter.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
20. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
29. apr.
2025 Q4-rapport
19. feb.
2025 Q3-rapport
6. nov. 2025
2025 Q2-rapport
21. aug. 2025
2025 Q1-rapport
29. apr. 2025

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport

Kun PDF

57 dager siden

Nyheter

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
20. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
29. apr.
2025 Q4-rapport
19. feb.
2025 Q3-rapport
6. nov. 2025
2025 Q2-rapport
21. aug. 2025
2025 Q1-rapport
29. apr. 2025

Relaterte produkter

1,00 DKK/aksje
Siste utbytte
2,07%Direkteavkastning

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 6 t siden
    ·
    Se dagens nyhet fra cBrain på deres hjemmeside, som kan få ganske STOR betydning for selskapet, hvor jeg har skissert noen av mine begrunnelser her: Deres COTS- og nisjestrategi (2026-2028) ser ut til å holde med deres F2 klima som spydspiss rundt miljøtillatelser. Ved å få toppkarakter hos både Det hvite hus (USA) og nå Europa-kommisjonen (EU), har cBrain oppnådd det man kaller et godkjenningsstempel (endorsement) på aller høyeste politiske nivå. Det fjerner en enorm mengde usikkerhet når lokale tyske delstater eller amerikanske agenturer skal velge programvare. cBrain avslører at de nå har bygget opp en pipeline med mer enn 50 miljøtillatelsesmuligheter i USA. De bekrefter at de har to aktive pilotprosjekter i gang (staten California samt i Washington, D.C.). Europa-kommisjonens Generaldirektorat (DG GROW) har gitt F2-plattformen den høyeste digitale scoren blant de vurderte løsningene. Hva det betyr: Det betyr at når EU-landene skal utbetale midler til den grønne omstillingen, og embetsmenn leter etter ferdige løsninger (COTS), står cBrain nå øverst på listen over anbefalt praksis. Det fremheves spesifikt at F2 mestrer "ansvarlig AI" (Agentic AI) og low-code. Dette er cBrains store vern mot konkurrenter som Microsoft eller ServiceNow: F2 er født for byråkrati og lovgivning, og dette har EU nå svart på hvitt anerkjent.
    for 4 t siden
    ·
    Det er jo det nærmeste vi har fått på en faktisk nyhet på lang tid, og det skyver litt på kursen. Nå mangler vi bare en skikkelig forretningsorientert nyhet, så blir det gøy.
  • for 7 t siden · Endret
    ·
    Pressemelding nr. 03/2026 Europakommisjonens rapport støtter cBrains utvidelse av miljøtillatelsesaktiviteter i Europa København, 25. juni 2026 Miljøtillatelse er et av de to internasjonale markedssegmentene valgt av cBrain® (NASDAQ: CBRAIN) som en del av selskapets vekststrategi. En nylig publisert studie fra Europakommisjonen identifiserer cBrain F2®-plattformen som et ledende europeisk eksempel på digital miljøtillatelse. Studien støtter cBrains beslutning om å øke sine aktiviteter innen miljøtillatelse over hele Europa. Anerkjennelsen følger en rapport fra 2024 fra White House Council on Environmental Quality (CEQ), som fremhevet F2-plattformen som en referanseløsning for digital miljøtillatelse i USA. Sammen indikerer de to uavhengige studiene et voksende internasjonalt fokus på modernisering av tillatelsesprosesser gjennom digitalisering og AI. Gjenbruk av erfaringer over hele verden cBrain F2-plattformen ble opprinnelig utviklet i samarbeid med det danske Miljøstyrelsen for å støtte komplekse miljøtillatelses- og reguleringsprosesser. I 2024 utstedte White House Council on Environmental Quality en rapport til den amerikanske kongressen som fremhevet F2-plattformen som en referanseløsning for digital miljøtillatelse. Etter rapporten økte cBrain sine kommersielle aktiviteter i USA. De amerikanske aktivitetene har bidratt til å bygge en pipeline med mer enn 50 muligheter for miljøtillatelse og åpningen av to pilotprosjekter med amerikanske offentlige myndigheter i delstaten California og i Washington, D.C. I samarbeid med amerikanske myndigheter har cBrain videreutviklet plattformen, inkludert tillegg av AI-funksjonalitet designet for å støtte tillatelses- og reguleringssaksbehandling. Den nylig publiserte studien fra Europakommisjonens Generaldirektorat for det indre marked, industri, entreprenørskap og små og mellomstore bedrifter (DG GROW) antyder at Europa beveger seg i en lignende retning. Studien beskriver F2-plattformen som en AI-aktivert ende-til-ende tillatelsesplattform og fremhever funksjoner som integrert saksbehandling, konfigurerbare arbeidsflyter, low-code prosesskonfigurasjon og ansvarlig AI. Studien identifiserer videre F2 som en av Europas ledende løsningspraksiser for digital tillatelse og tildeler plattformen den høyeste digitale modenhetsscoren blant de vurderte løsningene. En strukturell markedsmulighet Både i Europa og USA søker regjeringer å akselerere tillatelsesprosesser, øke åpenheten og den juridiske etterlevelsen. Behovet drives av voksende investeringer i energiinfrastruktur, industriell utvikling, kritiske råvarer og den grønne omstillingen. Som et resultat ser offentlige myndigheter i økende grad etter digitale plattformer som er i stand til å forenkle og automatisere komplekse administrative prosesser på tvers av flere myndigheter og regelverk. CEO Per Tejs Knudsen kommenterer: "White House-rapporten ga oss tillit til at miljøtillatelse kunne bli et viktig internasjonalt marked for cBrain. I løpet av det siste året har vi investert i å bygge aktiviteter i USA og etablert en voksende pipeline av muligheter. Europakommisjonens studie bekrefter at Europa står overfor mange av de samme utfordringene og prioriteringene. Vi ser derfor en betydelig mulighet til å utvide våre aktiviteter i Europa og bygge videre på erfaringen vi har oppnådd i både Danmark og USA." Kombinasjonen av uavhengig anerkjennelse fra både Det hvite hus og Europakommisjonen støtter cBrains strategiske fokus på miljøtillatelse som et av selskapets to utvalgte internasjonale vekstsegmenter. Med vennlig hilsen Per Tejs Knudsen, CEO
  • for 11 t siden
    ·
    Åpenbar oppkjøpskandidat!
    for 4 t siden
    ·
    Hmmm nok en gang bare sludder og vås. Ingen konkrete ordrer. Som alltid, tomme løfter!
  • for 1 døgn siden
    ·
    Man kan bare si én ting, ledelsen må skiftes ut, CEO-en, som er eieren, må skiftes ut snarest mulig, han forstår ikke å drive den virksomheten, det er ingen tillit til ham, det er jo beviselig, se aksjekursen. Man må håpe at noen store fond kommer og rydder opp i rotet eller at han selv trekker seg og lar noen andre og mer kompetente ledere ta over. Det er uhørt dårlig!
    for 1 døgn siden
    ·
    Så jeg forstår du vil skifte ut ledelsen i stort sett samtlige danske aksjeselskaper, da kursen sliter i veldig veldig mange av dem. Det er nok ikke bare ledelsesproblemer som gjør seg gjeldende når så mange lider. Men lykke til med å skifte ut alle.
  • for 2 døgn siden
    ·
    Er det ingen bunn i den aksjen?
    for 2 døgn siden
    ·
    Her må vi nok vente på faktiske nyheter.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data