Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.

Send oss en BankID-feilrapport

Send oss en feilrapport dersom du ikke får BankID til å fungere. Husk å få med deg disse punktene slik at vi kan hjelpe deg så effektivt som mulig:

  • Hvor i prosessen inntraff problemet? Ta et bilde av hele skjermen (skjermdump/screenshot) helst med feltet for URL

  • Når inntraff problemet? Vær så presis du kan, helt ned på sekundet

  • Hvilken nettleser (browser) bruker du? Husk å ta med versjonsnummer

  • Brukte du datamaskin, telefon eller nettbrett?

  • Hvilket operativsystem bruker du? (For eksempel: Apple, Microsoft, iOS, Android)

  • Oppholder du deg i utlandet?

Jo mer presis informasjon du kan sende oss, desto raskere kan vi finne en løsning for deg.