Volkswagen AG(VOW)
(VOW)
Kvartalsrapport (Q4)
16 dager siden‧1t 18min
8,70 EUR/aksje
Siste utbytte
6,14 %
Direkteavkastning
Ordredybde
Stengt
Antall
Kjøp
0
Selg
Antall
0
Siste handler
Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
---|---|---|---|---|
- | - | - | - |
Volumvektet snittpris (VWAP)
141,51Volumvektet snittpris (VWAP)
141,51Omsetning (EUR)
6 963 107Meglerstatistikk
Fant ingen data
Selskapshendelser
Kommende | |
---|---|
2024 Kvartalsrapport (Q1) | 30. apr. |
Historisk | ||
---|---|---|
2023 Kvartalsrapport (Q4) | 13. mars | |
2023 Årsrapport | 13. mars | |
2023 Kvartalsrapport (Q3) | 26. okt. 2023 | |
2023 Kvartalsrapport (Q2) | 27. juli 2023 | |
2023 Generalforsamling | 10. mai 2023 |
Data hentes fra Morningstar, Quartr
Nyheter og Analyser
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Kvartalsrapport (Q4)
16 dager siden‧1t 18min
Nyheter og Analyser
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Selskapshendelser
Kommende | |
---|---|
2024 Kvartalsrapport (Q1) | 30. apr. |
Historisk | ||
---|---|---|
2023 Kvartalsrapport (Q4) | 13. mars | |
2023 Årsrapport | 13. mars | |
2023 Kvartalsrapport (Q3) | 26. okt. 2023 | |
2023 Kvartalsrapport (Q2) | 27. juli 2023 | |
2023 Generalforsamling | 10. mai 2023 |
Data hentes fra Morningstar, Quartr
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- 22. mars22. marsEr det korrekt at man kun får udbytte hvis man ejer Volkswagen AG ZC PRF PERPETUAL EUR, og at man ikke får udbytte ved ejerskab af Volkswagen AG?for 3 døgn sidenfor 3 døgn sidenMen det ser ikke ud til at der er registreret et kommende udbytte?
- 13. mars13. marsDown 3% after the presser. Probably the outlook for this year as the main reason. VAG's BEVs have to have better margins - in average - at the moment than Tesla, though. Consolidating plans to have a shared platform for all brands is compelling. From HW based vehicle design to SW based vehicle design is probably a good approach, but that AI based vehicle design remark was IMO a hyperbole and should maybe be communicated as an important part of SW based design approach. ICE investment will apparently taper off in the next couple of years, but will be an important bridge tech to the full BEV era (read: hybrids need ICE development). Which seems to be the strategy for VW to achieve by 2035. About the remark on old/current models. If you like one, grab it while there is inventory for those. "Performance programs" may impact that segment first. To have proper evaluation of operating result/margin vs. 2022 there is -€5 Billion net effect to 2023 vs 2022 due derivatives hedge accounting. (+€1.8 B in 2022 vs -3.5 B in 2023). So the 2023 performance was much better than it looks at the first glance.
- 11. mars11. marsMå jeg høre hvad jeres forventninger er til kursen efter offentliggørelse af regnskab på onsdag ? 🤗
- 23. jan. · Endret23. jan. · EndretSnott från Awansaz foru Snott från Barrons.com: Volkswagen looks strangely cheap. The company sold 9.2 million cars in 2023, and its market capitalization is about $63 billion, while Toyota Motor sold roughly 10 million cars, but sports a market capitalization of about $260 billion, according to FactSet. That’s just the start of the valuation conundrum. Volkswagen has roughly $50 billion more cash on its books than debt, including adjustments typical for large auto makers for things such as leasing operations. Volkswagen also owns about 75% of Porsche’s stock. That stake is worth some $55 billion. So, net of cash and Porsche shares, Volkswagen stock is worth roughly negative $40 billion.29. jan.29. jan.Not to mention, that Volkswagen Energy will benefit from latest heat pump push by the US government. In grid scale solutions VW Energy (est. $3 Billion revenues 2023) may start compete with Tesla Energy ($6 Billion revenues 2023) fort hose 50% federal subsidies. IMO heat pump solutions are more sustainable and only lose to battery solutions in reaction time in demand. However, there is local companies, like Carrier and GE, that will benefit this, also
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Kvartalsrapport (Q4)
16 dager siden‧1t 18min
8,70 EUR/aksje
Siste utbytte
6,14 %
Direkteavkastning
Nyheter og Analyser
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
8,70 EUR/aksje
Siste utbytte
6,14 %
Direkteavkastning
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- 22. mars22. marsEr det korrekt at man kun får udbytte hvis man ejer Volkswagen AG ZC PRF PERPETUAL EUR, og at man ikke får udbytte ved ejerskab af Volkswagen AG?for 3 døgn sidenfor 3 døgn sidenMen det ser ikke ud til at der er registreret et kommende udbytte?
- 13. mars13. marsDown 3% after the presser. Probably the outlook for this year as the main reason. VAG's BEVs have to have better margins - in average - at the moment than Tesla, though. Consolidating plans to have a shared platform for all brands is compelling. From HW based vehicle design to SW based vehicle design is probably a good approach, but that AI based vehicle design remark was IMO a hyperbole and should maybe be communicated as an important part of SW based design approach. ICE investment will apparently taper off in the next couple of years, but will be an important bridge tech to the full BEV era (read: hybrids need ICE development). Which seems to be the strategy for VW to achieve by 2035. About the remark on old/current models. If you like one, grab it while there is inventory for those. "Performance programs" may impact that segment first. To have proper evaluation of operating result/margin vs. 2022 there is -€5 Billion net effect to 2023 vs 2022 due derivatives hedge accounting. (+€1.8 B in 2022 vs -3.5 B in 2023). So the 2023 performance was much better than it looks at the first glance.
- 11. mars11. marsMå jeg høre hvad jeres forventninger er til kursen efter offentliggørelse af regnskab på onsdag ? 🤗
- 23. jan. · Endret23. jan. · EndretSnott från Awansaz foru Snott från Barrons.com: Volkswagen looks strangely cheap. The company sold 9.2 million cars in 2023, and its market capitalization is about $63 billion, while Toyota Motor sold roughly 10 million cars, but sports a market capitalization of about $260 billion, according to FactSet. That’s just the start of the valuation conundrum. Volkswagen has roughly $50 billion more cash on its books than debt, including adjustments typical for large auto makers for things such as leasing operations. Volkswagen also owns about 75% of Porsche’s stock. That stake is worth some $55 billion. So, net of cash and Porsche shares, Volkswagen stock is worth roughly negative $40 billion.29. jan.29. jan.Not to mention, that Volkswagen Energy will benefit from latest heat pump push by the US government. In grid scale solutions VW Energy (est. $3 Billion revenues 2023) may start compete with Tesla Energy ($6 Billion revenues 2023) fort hose 50% federal subsidies. IMO heat pump solutions are more sustainable and only lose to battery solutions in reaction time in demand. However, there is local companies, like Carrier and GE, that will benefit this, also
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Ordredybde
Stengt
Antall
Kjøp
0
Selg
Antall
0
Siste handler
Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
---|---|---|---|---|
- | - | - | - |
Volumvektet snittpris (VWAP)
141,51Volumvektet snittpris (VWAP)
141,51Omsetning (EUR)
6 963 107Meglerstatistikk
Fant ingen data
Selskapshendelser
Kommende | |
---|---|
2024 Kvartalsrapport (Q1) | 30. apr. |
Historisk | ||
---|---|---|
2023 Kvartalsrapport (Q4) | 13. mars | |
2023 Årsrapport | 13. mars | |
2023 Kvartalsrapport (Q3) | 26. okt. 2023 | |
2023 Kvartalsrapport (Q2) | 27. juli 2023 | |
2023 Generalforsamling | 10. mai 2023 |
Data hentes fra Morningstar, Quartr