Velkommen til Kundeservice

Hva kan vi hjelpe deg med?

03023 Man-Fre 8.30-17.00

Kundeservice / Sikkerhet og lovverk

Send oss ditt forbedringsforslag

​Vi utvikler hele tiden våre tjenester og produkter. Vi er avhengig av tilbakemeldinger fra våre kunder og dersom du har noen forslag til hva vi kan forbedre er alle slike forslag velkommen. Send oss en melding når du er innlogget på din konto, eller send oss en melding herlenke til et annet nettsted, åpnes i nytt vindu.

Hvordan klager jeg?

Har du synspunkter eller er misfornøyd med noen av våre tjenester skal du i første omgang ta kontakt med kundeservice. Ofte kan det lønne seg å skrive ned hele saken å sende dette til oss som en melding via din konto. Ved handelsrelaterte klager skal du ta kontakt med vårt meglerbord på telefon.

Når kan jeg reklamere på Nordnets tjenester?

Dersom du etter å ha vært i kontakt med Kundeservice fortsatt føler deg misfornøyd, og du mener du har krav på økonomisk kompensasjon har du mulighet til å få din sak fremlagt for Nordnets reklamasjonsavdeling. Du kan lese mer om klager og reklamasjoner her.

Mer om

Sikkerhet og lovverk

Ring oss på

Gjelder det Aksjesparekonto?
Klikk her.

Mandag til fredag

8.30-17.00

Opp

Finansielle verdipapirer kan både øke og minke i verdi. Det er en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert. Før du investerer i et fond bør du lese prospektet som er tilgjengelig hos fondsforvalter og nøkkelinformasjonen du finner på ordreleggingssiden og på fondets produktside på nordnet.no.