Velkommen til Kundeservice

Hva kan vi hjelpe deg med?

03023 Man-Fre 8.30-17.00

Kundeservice / Private Banking

Hva er Private Banking Service?

Som Private Banking kunde har du et eget direktenummer og e-postadresse til Private Banking Service og Meglerbordet. Henvendelser som kommer inn gjennom disse kanalene går foran all kø og du ligger fremst i vår prioriteringsliste.

Private Banking Service kan hjelpe deg med alt rundt ditt kundeforhold.

Ring oss på telefonnummer 23 33 30 95, eller send en e-post til: privatebanking@nordnet.no.

Se mer om vilkårene dine.åpnes i nytt vindu

Får jeg en egen kontaktperson?

Som Private Banking kunde har du en egen kontaktperson hos både kundeservice og Meglerbordet.

Kan jeg bruke en aksjemegler i Private Banking?

Ja, det kan du hvis du ønsker det. Av og til kan det være praktisk å handle per telefon. Hos oss får du 0,1% i fast kurtasje på telefonhandel, og en egen megler som hjelper deg med å gjennomføre handelen.

Får jeg rådgivning i Nordnet Private Banking?

Vi stoler på at du selv klarer å forvalte dine egne sparepenger, og vi har en stor verktøykasse til bruk.

Vi hjelper det imidlertid gjerne med å finne frem til riktige produkter i din forvaltning, og er ellers tilgjengelige på forespørsel.

Hvilke tradingprogram kan jeg bruke?

Sammen med deg finner vi hvilke av våre handelstjenester som passer deg best og hjelper deg i gang. Du kan handle direkte via våre nettsider eller bruke populære programmer som Infront Web Trader.

Les mer om våre handelstjenester

Mer om

Private Banking

Ring oss på

Gjelder det Aksjesparekonto?
Klikk her.

Mandag til fredag

8.30-17.00

Opp

Finansielle verdipapirer kan både øke og minke i verdi. Det er en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert. Før du investerer i et fond bør du lese prospektet som er tilgjengelig hos fondsforvalter og nøkkelinformasjonen du finner på ordreleggingssiden og på fondets produktside på nordnet.no.