Gå til hovedinnhold

Hei! Hva kan vi hjelpe deg med?

Hva betyr feilkoden jeg får?

Login-1000, 1001, 1002, 1003, 1004, 1005, 1006, 1100 eller 1101

Kontakt Nordnet kundeservice på telefon 23 33 30 23.

BID-1118

Feilmeldingen skyldes trolig en feil på datamaskinen eller med internettilkoblingen. Start datamaskinen din på nytt og prøv igjen etter 5-10 minutter. Dersom dette ikke hjelper kan din Internettleverandør hjelpe deg. Får du fortsatt denne feilmeldingen etter det kan du kontakte oss på telefon 23 33 30 23.

BID-1200

Feilen kan skyldes at du har ventet for lenge med å skrive inn passord ved innlogging. Forsøk å logge inn igjen.

BID-1433

Får du denne feilkoden gjør følgende: Start datamaskinen din på nytt. Ikke gå til Nordnet.no via favoritt/bokmerke. Gå til Nordnet ved å skrive inn adressen www.nordnet.no i adressefeltet og trykk enter. Slett den gamle favoritten/bokmerket og legg det inn på nytt . Fortsetter du å få feilkode BID-1433 etter dette, ta kontakt med oss på telefon.

BID-1337

Feilmeldingen skyldes:

  • Tap av data i kommunikasjonen med Nets
  • Problem med proxy hos sluttbruker
  • Problem med klient hos sluttbruker

Dersom dette skjer er det normalt å prøve igjen. Fungerer det fortsatt ikke kan du kontakte din bank, noter gjerne tidspunktet for feilen før du kontakter dem.

BID-1439

Prøv igjen. Dersom feilen vedvarer kan du kontakte din bank, noter gjerne tidspunktet for feilen før du kontakter dem.

Svarte dette på spørsmålet ditt?

Tilbake