Gå til hovedinnhold

Hei! Hva kan vi hjelpe deg med?

Hvordan avbestiller jeg Infront Active Trader?

Du avbestiller ditt Infront Active Trader abonnementet med å sende oss en melding gjennom meldingstjenesten når du er innlogget på Nordnet.

Oppsigelsestiden på Infront med tilleggstjenester er inneværende påbegynte måned. Du må få bekreftet oppsigelsestiden din innen månedsskiftet for at neste dato for belastning skal bli den siste. Du har fått bekreftet din oppsigelsestid når vi har bekreftet dette til deg gjennom meldingstjenesten på Nordnet. Det kan derfor være lurt å være ute i god tid før månedsskiftet. 

Hvis du for eksempel har fått bekreftelse på oppsigelsen din 25. januar, stenges tilgangen din etter 31. januar. 

Har du aktivert tilleggstjenester du betaler for selv, må du avslutte disse selv før vi kan avslutte abonnementet. 

Svarte dette på spørsmålet ditt?

Tilbake